2012/06/17

Mystery Escape 2


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. selammm
    sağa gittim üstten 3. çekmecede kağıtta "dave" yazıyo
    en alt çekmeceden bıçak
    her ekranda bir sembol var
    41225 çekmecenin şifresi "dave" yazısına göre harflerin alfabedeki yerini buluyoruz mesela "d" 4. harf "a" 1. gibi... kağıt aldım
    bıçakla çalışma masasının üzerinde duvardaki posteri kestim altından tornavida aldım
    yılddız uçlu tornavidaymış en sol ekrandaki paneli açtım anahtar aldım kablolar var
    anahtarla çalışma masasının çekmecesini açtım ingiliz anahtarı aldım
    ing. anahtarı ile hortumu aldım
    hortumu varile takıp vanayı açtım yeşil bi sıvı aktı sonra varile tıkladım sol ekrana kaydı havalandırmanın altına geitrdim varili tornavidayla havalandırmayı açtım

    YanıtlaSil
  2. havalandırmanın içinde sola gittim pervane var sanki bir de 6 rakamı görüyorum ve üzerinde sembol
    sağa gittim aşağı indim başka bir yerdeyim
    sağa gidince A yazan düğmeye bastım yeşil oldu
    sola gidince renk şifresi kabloların rengine göre mor mavi yeşil kırmızı sarı denedim olmadı
    artık B düğmesi de aktif olmuş bastım yeşil oldu
    mavi kırmızı yeşil mor sarı oldu en üstteki kablodan alta doğru sıraladım giriş ve çıkışlarına göre değilmiş panel açıldı kolu indirdim pervane durmuş 6 değil 9 rakamıymış
    pervaneden ileri doğru gidiliyo artık başka bir ekrana geçtim
    ve 2. defa oyuna baştan başlıyorum :(( oyun çöküp duruyo :(

    YanıtlaSil
  3. odada kilitli kutu var elimdeki kağıdın arkasını çevirip anahtar aldım paneli açtım düğmeye bastım kapakta 5 rakamı var
    sağdaki lazer ışınları kalkmış sağa gittim çıkış kapısı var ama açık değil
    he yine bozuldu shockwave flash :( başlayamıcam bi daha

    YanıtlaSil
  4. Lazer ışınlı yeri geçince çıkış kapısı var,kapının sol tarafındaki küçük tuğlaya tıklayınca şifre yeri çıktı,sembollerin olduğu yerlerde rakamlar var,ilk ekranda çiçek bibi şekil duvarın sağında 4 yazıyor,çekmeceli yerde 4 tane üçgenli şekil sol üst tarafta duvarda 7 yazıyor,a b c yazan yerde üçgen şeklinde 3 yazıyor,pervanenin orada 9 ve en son şeklide 5 yazıyor kağıttaki sıraya göre 59734 ve çıkış.

    YanıtlaSil