2012/06/23

Magic Island Escape 3



Esklavos yapımı yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

49 yorum:

  1. özleeem bunu oynayalım mı ?

    YanıtlaSil
  2. ilk ekranda bir top ve yapıştırıcıya benzer bir item
    2.ekran bıçak ve taş toplar diziliyor

    YanıtlaSil
  3. deniz kabuğu direğin dibinden bir top daha buldum,sol üst köşeden de bir top daha

    YanıtlaSil
  4. ilk ekranda iskelenin sonundaki yerden bi tüp aldım

    YanıtlaSil
  5. 727 yazan taşın hizasında alttan baston

    YanıtlaSil
  6. kayada 727 yazıyor bıçakla solda duran kamışı kestim

    YanıtlaSil
  7. anahtar deliklerinin olduğu sütünun sağ ayağından top

    YanıtlaSil
  8. aynı sütunun sol üstünden de top

    YanıtlaSil
  9. bıçakla ağacın üstündeki ipi kesip aldım

    YanıtlaSil
  10. deniz kabuğunu ilk ekranda ki taşa taktım,bastonla küreği aldım
    kürekle 2. ekrandaki yeri kazıdım kumaş parçası aldım

    YanıtlaSil
  11. kumaşla ipi birleştirdim ağ oldu sanırım

    YanıtlaSil
  12. kumaş değil fileymiş balık tutucas akşama yemekte balık var;))

    YanıtlaSil
  13. ağla soldaki ekranda denize tıkladım yıldız aldım ilk ekrandaki taşa yerleştirdim

    YanıtlaSil
  14. cık ben yemem :(( bana yosun topla sen onları haşlar yerim :D

    YanıtlaSil
  15. iple ağı tamır ettim denize tıkladım bişi aldım

    YanıtlaSil
  16. deniz kabuğu güselim o :) onu da taşa takınca kırmızı anahtar

    YanıtlaSil
  17. kısss yosun yemiyelim güzellik maskesi yaparıs

    YanıtlaSil
  18. soldaki ekranda denize bi daha tıkladım ağla deniz gözlüğü aldım aha dalacaz kesin

    YanıtlaSil
  19. hahaha o da olur kıs yüsümüse de süreriz yeriz de çifte güsellik yaşasın :D

    YanıtlaSil
  20. gözlük -kamış ve tüp birleşti hadi dalıyos kıs suyun altında yalnıs bırakma beni köpekbelıkları yer sonra :(

    YanıtlaSil
  21. ahhahaa yeter mi dersin:) hemye hem sür:)

    YanıtlaSil
  22. tüple denize tıkladım daldım top aldım

    YanıtlaSil
  23. labirenti yapmaya çalışıyorum hadi bakalım kolay görünüyor

    YanıtlaSil
  24. sen devam et canım adamlar geldi evde iş var döncem ben sonra :)

    YanıtlaSil
  25. beyaz anahtar aldım
    hayırdı tadilat mı yaptırıyorsun canımın içi

    YanıtlaSil
  26. kürekle denizden birtop daha aldım taşa taktın renk değiştiriyorlar

    YanıtlaSil
  27. heh geldim ya ben değil bina yaptırıyo çok lasımmış gibi kalorifer boruları yenilendi bir sürü pislik :( temislemekten bıktım gari

    YanıtlaSil
  28. denizde balıklar geçti sar kır mv sar kır yaptım sarı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  29. geçen sene sen bana temizliğe yardıma gelmiştin ya şimdi de ben geleyim sana ödeşeriss:D

    YanıtlaSil
  30. hahahah KESİN gelmişimdir hemen gel borcunu öde kıss

    YanıtlaSil
  31. denize tıkladığımde içinde baloncuklar belirdi 4824 yazıyor napıcaz ki şifreli bir yer görmedim ben

    YanıtlaSil
  32. ohh be borular bitti sonunda anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  33. hilalim ilk ekranda suyun içinde taş var onu ayarlıcaz

    YanıtlaSil
  34. aaa ben onu görmemişim:(

    YanıtlaSil
  35. teşekkürler hilalimm ben de bittim :)

    YanıtlaSil
  36. geliyorum kakılmış kıyafetlerimi de giydim:9
    benim adım kakılmıştır her yeri siler parlatırım:D :D

    YanıtlaSil
  37. ayy özlemişim özlemcim yaa iyi oldu da rastlaştık :)

    YanıtlaSil
  38. hahaha bi de bana sor rastlaşmanın ne kadan mikemmel olduğunu ohhh temisliği yapacak bi kakılmış buldum yaşasın :D:D
    ben de özlemişim yaa tüm ekibe ceza verecem gari ne kek börek kurtaracak onları ne temislik gelsinler gari ya

    YanıtlaSil
  39. bence de ver baksana ste ye giriyorlar yorum yazmadan oyunları oynuyorlar:D
    sonra ben geliyorum kimse yok diye bende bişiler yazamıyorum :d canım gevezelik etmek istiyo yaaa:d ilk ceza toprakla eskize olsun:D

    YanıtlaSil
  40. he yaa aynen bende genelde siteye geliyorum kimse yok sanıyorum meğer herkes burda ama kimse seslenmiyo ayıp yaaa :( ellerine acı biber sürecem onların :D

    YanıtlaSil
  41. :D iyi adersin belkim seslerini duyarız çığlık attıklarında :))

    YanıtlaSil
  42. ben bu yaz sohpet için epeyi müsaitim çocukları yaz okuluna yazdırdım onlar da keyifte bende sık sık rastlaşma umuduyla diyorum ve bilg.ufaklığa teslim ediyorum başımın etini yiyor çünkü :)
    görüşmek üzere byy

    YanıtlaSil
  43. mehbuşum bizi bi duysa da bi muhabbet açsa yaa accık dedikodu yapsak takipçilerimiz sıkılmasa :)) nasıl da sıkı takipçilerimiz varmış meğer :)))

    YanıtlaSil
  44. öpüyorum hilalimmm gelince seslen canım ben de buralarda olunca bi ses ederim

    YanıtlaSil
  45. sorma şekerim sohpetimize herkes bayılıyormuş ta haberimiz yokmuş:)
    dediğin gibi mehbuş sohpet sayfası açsında can sıkıntıları geçse takipçilerimizin:)))

    YanıtlaSil