2012/06/05

Long Time Ago


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Koltuktan iki puzzle parçası
    Sehbaya yaklaşınca sepetin içinden
    Soldaki kolonun oradan iki tane
    Raftan ve soldaki meşale gibi olan yerden
    Diğer ekrandan küpün içinden ve küpün altında yeşil bir şey var, sağda masanın altından ve solundan iki tane, masanın üstünden

    YanıtlaSil
  2. Masanın üzerindeki tabaktan taş ve puzzle parçası
    İkinci çekmeceyi yastığa göre apınca puzzle parçası, çekiç ve kol
    13 tane oldu

    YanıtlaSil
  3. İlk çekmece duvardaki kolyedeki renkler
    mksy yapınca puzzle parçası, tabak gibi, prizma aldım

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı taşı üzerinde kırmızı işaret olan heykelin gözüne taktım
    Tabağıda masanın üzerindeki işaretler olan itemin üstüne taktım
    Kutu ise, küpün altındaki yeşil şekil ve prizmadaki şekle göre yaptım bıcak ve taş aldım
    Bıcakla ipteki puzzle parçasını aldım
    Küpün altındaki yeşil yeri açtım bir item aldım onu masanın üzerindeki alete taktım
    Prizmayı bıcakla kesince mavi taş.
    Taşları tabağa koyup tartınca şekilleri veriyor çekmeceye girince puzzle parçası ve bir heykel aldım

    YanıtlaSil
  5. Aslanı boş rafa koydum, gözleri taktım hepsine.
    Duvardaki göz olan yere elimdeki puzzle parçalarını taktım
    Puzzle yapınca yandaki taşlar çıktı. penceredeki şeyi kırınca. yansıma oldu. duvardaki yere kolu taktım ve çıktım

    YanıtlaSil