2012/06/27

House Hunter

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. slm
    yastığın altından tornavida aldım
    sol yastıktanda bir item
    koltuktaki kırlentin arkasından testere
    dolaptaki yap-bozu aptım ev resmi aldım
    tv nin solundaki evden alet aldım
    yeşil koltuk taki diğer kırlenti çektim şişaretler var onları dolaba uyguladım pense aldım
    mv.kırm.yşl.sr yaptım bir item aldım renkleri dolabın üzerinde ki evden buldum.
    şifreleri girdiğimiz dolabın üzerinde ki solda ki evden bir ev resmi daha aldım

    YanıtlaSil
  2. kerpetenle mavi çiçeklere tıkladım bir ev daha aldım
    cetvelli panoda ki sayılar mavi ile gösterilmiş 26 27 kesici aldım

    YanıtlaSil
  3. kırmızı itemle adını bilmiyorum tv nin altında ki çekmeceyi açtım ev aldım
    testere ile yatağın sol baş kısmını kestim yeşil ev aldım

    YanıtlaSil
  4. yerdeki yastığı kesici ile kestim ev aldım
    adını bilemediğim itemlerden ikisi birleşince balta oldu :D asırlık baltatı tanıyamamışım yaa:D

    YanıtlaSil
  5. yerdeki evi baltayla kırdım pembe ev aldım son evi bulamıyorum

    YanıtlaSil
  6. çekmecede ki labirenti yapmadığım için sanırım:)

    YanıtlaSil
  7. açıkçası oraya ne yapılacak bilemedim:((

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Hilal. Labirentte çıkıştan başlamak daha kolay oluyor.gideceğin yolu tıkladığında yeşil oluyor.Tekrar tıklarsan siliniyor. Böylece çıkış yolunu bulabilirsin. Yardımların için tşkler.

    YanıtlaSil