2012/06/28

Farm Barn Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. slm
    kova,tırmık,ve çeşmenin başını aldım çeşmeye taktım
    kovaya su doldurdum
    tırmıkla saman yığınındansaman aldım
    samanı ata tıkladım yok oldu
    tekerde beyaz 3 eğerlerin orda mavi 8
    merdivenin bulunduğu yere sanırım yalak veya ne deniyorsa suyu tıkladım kayboldu şimdilik bişiler değişmedi
    at gitmiş diğer bölüme geçtim kovadaki suyu boşaltınca sarı 6
    arabanın üstündeki 3863 pense aldımyeşil kutuyu kaldırdım 3 kır.
    penseyle arabadaki fıçıdan tıpa aldım
    arabanın içine tıkladım sandıkta şifre
    2213
    1343
    3421
    4121
    levye aldım,levyeyle tahta kutuyu açtım mıknatıs aldım
    mıknatısı yerdeki yeme tıkladım anahtar aldım
    anahtarla alet kutusunu açtım içinden demir çubuk çıktı
    demir çubukla tıpayı birleştirdim onunla sandığı açtım içinde anahtar vee çıkıııış...

    YanıtlaSil