2012/06/27

Cute Car Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. slm
    sandıktan anahtar
    saati12.45 yaptım anahtar
    arabanın örtüsünü kaldırdım
    saatten aldığım anahtarla kepenk i açtım içeri girip ing. anahtarı ve sanırım boru aldım. tezgahtan bir item aldım
    arabanın kapısını aldım
    ilk ekrana geçtim sağda ki çekmeceyi sarı anahtarla açtım bir anahtar aldım anahratla arabayı çalıştırdım ışık yandı
    yeşil kutunun soluna tıklayıp yerden benzin hortumu diyelim ne deniyor bilmiyorum aldım.
    arabanın kapısını takıp ing. anahtarıyla sıktım
    tekeri elimde ki itemlerin biriyle indirdim elimde ki eğri itemle varili açıp hortumu içine bıraktım arabaya tıkladım benzin dolmuş
    arabanın içinde radyoyu kurcalarken kağıt çıktı şifreyi kapıya girip yeşil düğmeye bastım kapı açıldı
    gidemiyorum çünkü arabanın kapınını kapatamıyorum çok ağırmış :))
    biraz uğraşayım .
    ösleeeem kısss kapıyı kapatamıyorum çok ağır yardıma geeel

    YanıtlaSil
  2. allahım ya rebbiiim depodan hortumu çekmemişim ondan gidemiyormuşum heh he:D

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim mehbuşum herkes kolay diye yorum yollamamış bana bırakmışlar sağolsunlar güzel ve zevkliydi:)

    YanıtlaSil