2012/06/21

Chick Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. ay arsızlık edip hepsini oynuyorum ama kusura kalmayın gari :)
    soldan tahta alıp taşı ittim ilerledim
    sopayı yere sürttüm yay oldu zıpladım geçtim suyu
    kapıyı çiçeklere göre ayarladım kırmızı mavi sarı açıldı kapı ilerledim
    yukarıdan ipi düşürdüm sopayla birleşti olta oldu
    geri dönüp balık tuttum kapıyı çaldım köstebek çıktı yolu açtı ilerledim
    yerdeki elmasları alıp aşağı attım balon yükseldi karşıya geçtim ilerledim
    elmaslara göre 1. ve 4. aşağıda olacak şekilde kolları ayarladım merdiven indi yukarı çıktım bitti

    YanıtlaSil
  2. oyun canavarı hep bana hep bana olur mu ,bi sana bi bana bütün oyunları yiyip bitirmişsin:D

    YanıtlaSil
  3. tatlı cadım nasılsın iyimisin kuzuum?

    YanıtlaSil
  4. oyy canım benim iyiyim sen nasılsın ?

    YanıtlaSil
  5. bende iyiyim şekerim bir türlü rastlaşamıyoruz:)

    YanıtlaSil