2012/06/22

Button Escape



Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

14 yorum:

  1. japonca :( zor gibi ama deniyim şansımı
    yazılı tablonun solundaki düğmeye bastım mavi oldu
    gri kasanın solunda buldum düğme tıkladım mavi oldu
    bu düğmelere tıkladıkça kapının yanındaki daireler de mavi oluyo
    kitaplıkta 2. rafta sondaki turuncu kitapda da var düğme
    kilitli pencerenin sol alt kısmında düğme
    kasanın biraz üstünde duvara tıklayınca çıktı bi düğme
    büyük düğmeye tıklayınca oldu sanırım oklu tablonun kağıdı düştü renkler çıktı altından
    anahtar almışım bi yerden yeni gördüm pencereyi açtım kupa ve anahtar aldım
    kupaya about yapınca arkasında düğme ve kupanın kolu 2ye benziyo
    anahtarla kasayı açtım şifreli kutu
    6 mor kitap var kupada beyaz 2 diğerlerini denerken buldum 6312 ya da 6322 olabilir emin değilim kağıt aldım
    kutunun kapağında bir düğme
    kağıdı tavşana verdim ayaklarını kaldırdı masanın altında düğme

    YanıtlaSil
  2. bir tane de bardağın altında varmış düğme kaldı bi tane
    hilaaaaall koş onu da sen bul kıs hadi:)

    YanıtlaSil
  3. geldim gari ama yetişirmiyim bilemem:))

    YanıtlaSil
  4. yetişirsin canım ya bekliyorum hadi :)

    YanıtlaSil
  5. saatın arkasındaki düğmeye basıyorum dönüyor birşey oldumu henüz göremedim

    YanıtlaSil
  6. pil lazım sanki ama bulamadım

    YanıtlaSil
  7. yok canım ya boşa dönüyo :(

    YanıtlaSil
  8. aaa hilalim ne yaptım bilmiyom oldu saatin arkasından düğme çıktı bi sağa doğru bi sola doğru sağ sol falan yaparken açıldı bi dener misin

    YanıtlaSil
  9. saatin arkasını bi sağa bi sola döndür sonra sağa tıklarken açılıyo

    YanıtlaSil
  10. ewet oldu iki işlem daha kaldı galiba düğmelerin hepsi mavi olunca oyun bitecek sanırsam

    YanıtlaSil
  11. evet canım hepsini yazdım ben bitirdim seni bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. ok kutudaki düğmeyi gözden kaçırmışım merci şekerim:))

    YanıtlaSil
  13. seç bi oyun canım geliyim peşinden .)

    YanıtlaSil