2012/06/21

Blue Sunset Escape


Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. bugün ne güzel oyunlar gelmiş ya emeğine sağlık mehbuşummm

    YanıtlaSil
  2. koltuktan ve çiçeğin oradan puzzle
    duvardaki panolara tıkladım çizgiler çıktı iki çizginin birleşimi FISH oluyo renkleri de yeşil sarı kırmızı mavi
    sepete yaklaşınca puzzle
    kitapta 2457 rakamları var üst çekmeceyi açtı puzzle ve deniz kabuğu resmi aldım
    2. çekmeceye FISH yazdım açıldı puzzle aldım
    kitaba yaklaşınca perdenin altından puzzle
    kitaptaki renkleri duvardaki rafın alt gözüne uyguladım
    sol üst köşe kırmızı mavi sağ üst köşe sarı kırmızı sol alt yeşil sarı sağ alt mavi yeşil olmadı :(

    YanıtlaSil
  3. reesmi duvara taktım diğerleirnin arasına
    balıkların ağız yönüne göre üst alt üst üst alt üst yaptım rafta sol bölmeyi açtım bilye aldım

    YanıtlaSil
  4. bilyeyi balık biblosunun altına koydum
    sağ sol sağ sağ sol (yine balıkların ağız yönüne göre) sağdaki bölmeyi açtım bilye aldım diğer bilyeyi de yerleştirince anahtar aldım
    anahtarla rafın üst bölmesini açtım puzzle
    kitaptaki renkleri şöyle uyguladım :
    sol üstteki daire: sol üst köşe mavi diğerleri kırmızı
    sağ üst daire sağ üst kırmızı diğerleri sarı
    sol alt daire: sol alt sarı diğerleri yeşil
    sağ alt daire : sağ alt yeşil diğerleri mavi
    açıldı son puzzleı aldım
    rafa yerleştirdim kenarları aynı şekle denk gelecek şekilde ayarladım kurma anahtarı aldım
    duvardaki resimlerin sağına taktım döndü üst sağ sol sol sağ alt (uçların baktığı yön) alt çekmeceyi açtım anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil