2012/06/06

Blue Dining Room Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Saksının yanından kırmızı anahtar
    Dolabın altından mavi anahtar
    Büyük dolabın yanındaki saksıdan yeşil anahtar

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı anahtarlı yere tlf tuşlarındaki renkleri yapınca sivri bir alet aldım
    Yeşil anahtarlı yere çileklerin yapraklarını yaptım pense aldım
    Mavi anahtarlı yere tv. kolondaki dvd renkleri yapınca balta aldım
    üç tane yeşil üstten aşağı - yanyana olacaklar,ortaki kareler iki kırmızı, dört mor- son sıra üstten aşağıya yeşil

    YanıtlaSil
  3. Yastığın oradaki turuncu anahtarı kesici aletle aldım
    Sandalyenin altındaki mor anahtarı ise pense ile aldım
    Sandığın yanındaki anahtarı ise balta ile aldım

    YanıtlaSil
  4. Sarı anahtarlı yere abajurun yanındaki renkleri yapınca kerpeten aldım
    Su doku ise
    4231
    2314
    3142
    1423
    tornavida aldım

    YanıtlaSil
  5. Puzzle karışık gibi görünüyor ama değil. anahtar aldım
    Tornavida,kerpeten, anahtarı kullanıp çıktım

    YanıtlaSil