2012/05/01

Wood Horse Room Escape

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. Kitapların arasından altıgen
    Yerdeki halının kenarından mavi item
    Sağda duvardaki düğmeye basınca yandaki yerden pembe kalp aldım
    Solda dubardaki tabelaya tıkladım mavi item
    Solda duvardaki lambadan aldım bir item
    Sağdaki lambadanda şekil aldım
    Vazodan anahtar koltuğun oradaki çekmeceyi açtım, şekil aldım
    Yukarıdaki lambadan şekil
    Tv. ye tıkladım 999 sayısı var, çekmeceye girdim şekil
    Şişenin arkasından aldım şekil
    Sağdaki işaretleri eksi yapınca şekil aldım
    Elimdeki şekilleri taktım biri tabelaya biri de radyo gibi olan yere iki item eksim toplam

    YanıtlaSil
  2. Tv. nin altındaki şifre tlf eksik olan sayılar 1234 açtım şekil aldım
    Şekli alınca radyo olan yere taktım. kırmızı daire aldım onu da ata taktım, çıkış.

    YanıtlaSil