2012/05/18

Warm Bedroom Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. Komodinden kırmızı anahtar
    Koltuğun arkasından yeşil anahtar
    Ayakkabıdan mavi anahtar

    YanıtlaSil
  2. Çeşitli yerlerde renkli harfler var. kırmızı anahtarlı yere carn yapınca bıcak aldım

    YanıtlaSil
  3. Yeşil anahtarlı yere saatin üzerindeki kelimeleri girince pense aldım
    Mavi anahtarlı yere kitapların üzerindeki şekilleri yapınca balta aldım

    YanıtlaSil
  4. Abajurun yanındaki yere bıçağı kullandım sarı anahtar
    Tablonun üstündeki yerden pense ile mor anahtar
    Balta ile pencerenin kenarından turuncu anahtar

    YanıtlaSil
  5. Sarı anahtarlı yere gitarın üzerindeki renkleri yapınca tornavida
    Turuncu anahtar
    3214
    4132
    2341
    1423
    kerpeten aldım

    YanıtlaSil
  6. Puzzle biraz karışık anahtar aldım
    Tornavida,kerpeten ve anahtarı kullanıp çıktım

    YanıtlaSil