2012/05/01

Switch Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. http://robamint.seesaa.net/article/267936945.html
    Alternatif link.

    YanıtlaSil
  2. Çiceğin yapraklarının sağ ve sol olarak alttan başlıyoruz. dolap açıldı, krema aldım, kahveye döktüm 888 sayısı çıktı, dolaba girdim. çubuk aldım. çubuğu about yapıp, çıkıntıyı ayarlayıp. masanın altındaki yere taktım, kağıt alldım

    YanıtlaSil
  3. A=8
    B=3
    C=7
    D=4
    kağıttaki işleme göre
    Masanın altındaki şifre yeri açıldı

    Diğer işlemli dolap ise 235 ay aldım.

    YanıtlaSil
  4. Ayı masanın altındaki yere koydum camda 763
    Lambada şekiller var, şekilleri kapının yanındaki yere uyguladım open. kapı açıldı dürbün aldım

    Yıldızlı yere 763 yaptım. çiçek aldım

    YanıtlaSil
  5. Kapının yanındaki şifre yerini lambadaki şekillerin tersini yapınca yandaki kapak açıldı güneş aldım, güneşi masanın altındaki yere koydum. camdan dürbünle baktım yıldıza.
    Yıldızdaki oklara göre tabloyu düşürdüm. (deftere bakın, sıralanışı orada)

    Ağ aldım, masanın altındaki yere ayı taktım. camdan ağ ile kertenkeleyi aldım. duvardaki yere koydum kertenkeleyi yukardaki saatin okunu getirdi. dolabın altından aldım

    YanıtlaSil
  6. Masanın altındaki yere güneşi taktım, içeriye önceden çiçeği koymuştum.
    ışık var orada. dolabı açtım baktım. dolaşıp gelince çiçekten saatin diğer oku aldım, saate taktım okları. masanın altındaki yere ay ve güneşi takıp. tablodaki yoncaların yaprakları saydım. saate uygulayınca 8 ve 6 kapı açıldı çıkış.

    YanıtlaSil