2012/05/30

Suzunari Escape Game 20

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. selam oyun caponca :(
    merdivendeki şekilleri birleştirerek oyuncaklı camekana girdim açıldı ilki çöp adam gibi 2.si üç çizgi 3.sü h harfinin üst ve alttan çizgilisi 4.sü içi dolu kare şekli camekan açıldı kağıdın arkasından anahtar
    anahtarla sağdaki kapıyı açtım
    ortaki aletin halka renkleri
    turuncu sarı
    mavi
    beyaz yeşil
    öndeki odada dolaba uyguladım merdiven aldım
    çekmecede resimler var 1 gözlük gibi 2 yukarı ok 3 yatay çizgi 4 kalp 5 Vharfi
    diğer çekmecede toplar var renk sırası yeşil pembe mavi pembe yeşil kırmızı ilk odada dolabın diğer gözüne uyguladım robot gibi bir şey aldım

    YanıtlaSil
  2. oyuncak bebeğin eteğinde şekiller var gözlük kalp çizgi ok V harfi buna göre 14325 masanın üstündeki kutuya uyguladım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. aşağıdaki kapıyı açtım anahtarla
    odaya girip sola gittim fotoğrafların altına merdiveni koydum anahtar aldım fotodan
    bi sol daha yapınca yerde oyuncak topun üzerinde kırmızı 5 yazıyo
    pencerede sanırım ipucu sol üst- sağ üst- sol alt -sağ alt- sağ üst-sol alt- sağ alt- sol üst- sağ üst - sol üst
    geri dönüp sağa gittim oyuncakların yanından çekiç oyuncakta yeşil 3 var
    anahtarla banyoya girdim klozette mavi 7 rakamı
    küvetin içinden kova kovadan kurma anahtarı
    kurma anahtarıyla robotu kurdum gözleri ipucu sanırım
    büyük pencereli ekranda ekranın sol altını çekiçle kırdım tornavida aldım
    tornavidayla duvardaki paneli açtım

    YanıtlaSil
  4. tornaivdada sarı 9
    banyoda yere doğru fayanslara bakınca TOH yazıyo aynalı dolaba yazdım renk sırası mavi kırmızı yeşil sarı yani 7539 üst katta çekmeceye uyguladım çekmeceden kol aldım kolu alt katta duvara taktım tornavidayla açtığım yere robotun gözlerinin yönünü ayarladım sol sol sol sağ sağ sol sağ sağ duvar açıldı yerden çakmak aldım
    tabloya yönleri denedim olmadı

    YanıtlaSil
  5. he sıralamayı yanlış yapmışım diğer büyük pencerede mavi bi item var onun yönünü takip etmek gerekiyo buna göre
    sol alt- sol üst- sağ üst- sağ alt- sol alt- sol üst- sol üst- sağ üst- sağ alt - sağ üst
    oldu şamdanı aldım mumları yaktım mumla açılan duvara tıkladım sandık göründü sandığa tıkladıkça yaklaştı bittiiii

    YanıtlaSil