2012/05/22

Small Safes House Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. çamaşır makinesinin içinden kağıt aldım yatak odasının dolabından mücevher aldım mutfaktan sol alt köşesinde bi tane daha kağıt aldım

    YanıtlaSil
  2. mutfaktan sol üst dolaptan şekilleri buldum ama kutudaki şekillerle uyuşmuyo takıldım :D

    YanıtlaSil
  3. bütün düğmelere bastım mutfağa yönlendirdi mutfakta küçük dolap açıldı onun içinden de mücevhr gibi bişey çıktı kağıtlardaki renkli şekilleri odalardaki şekiilerin aynısıyla yaptım kutudan gene mücevher çıktı çıkan mücevherleri akvaryumun üstündeki şekillere yerleştirdim düğmeyi çevirdim mavi anahtar verdi mavi anahtarı yatak odasındaki yere götürüp şifreli yere taktım 26556 şifreyi verdi

    YanıtlaSil
  4. şifreyi kapıdaki yere girdim içinden şekilleri verdi
    şekiller kare kare yuvarlak yuvarlak kare
    akvaryumun altındaki yere girdim kırmızı anahtar verdi kırmızı anahtarla mutaktaki kırmızı yeri açtım kağıtta şifre verdi dadbc ordan yatak odasındaki şifreyi açtım ordan şifreyi verdi dörtgen dörtgen üçgen dörtgen üçgen ordanda mutfaktaki yeri açtım ordan yeşil anahtarı aldım yeşil anahtarla banyodaki duvarda anahtarı açtım tornvida verdi onunla mutfaktaki yeri açtım çıkış şifresini verdi oyun bitti :D

    YanıtlaSil