2012/05/29

Sand Dunes Game Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

15 yorum:

  1. soldaki sehpanın soluna tıklayınca bir formul var

    YanıtlaSil
  2. aynı sehpanın sağına tıklayınca yuvarlak bir şey alınıyor

    YanıtlaSil
  3. sağdaki 2. ekranda tablonun üstünden oklava

    YanıtlaSil
  4. soldan ikinci çekmeceden bir şey alınıyor, yuvarlaklar oraya yerleşiyor

    YanıtlaSil
  5. yeşil yapraklı çiçekten ikinci yuvarlak

    YanıtlaSil
  6. pembe koltuğun sağından ikinci sopa

    YanıtlaSil
  7. kimse yok galiba ben sıkıldım

    YanıtlaSil
  8. selam muharrem
    en sağdaki çekmeceden tornavida aldım çekmeceyi açtıktan sonra sol üst içine tıklayınca kapak açılıyo tornavida görünüyo
    tornavidayla duvardaki paneli açtım bi kol var indiriyorum ama yine kalkıyo sabitlemek gerek sanırım
    bir de kitap aldım sehpadan tablonun şifresi için ipucu var ama caponca tühh :(

    YanıtlaSil
  9. ha bi de en sağdaki çekmecenin yanına uzaktan tıklayınca düğme görünüyo bi işlevi yok gibi anlamadım

    YanıtlaSil
  10. he butona basınca saatin arkasında duvarda renkler çıkmış
    yeşil sarı
    kırmızı
    pembe mavi

    YanıtlaSil
  11. çiçeğin soluna tıklayınca 5 rakamı açtığımız panelde kapakta 1 rakamı kitapta 8 ve sehpada 4 var 1584 kutuyu açtı içinde kağıtlar var 126 yazıyo arkalarında

    YanıtlaSil
  12. 256 imiş şifre kopyadır (japonca ipuucuna göre kitaptaki) çekiç aldım
    ilk çekmecenin üzerindeki sopaya vurdum çıkarıp aldım
    çekmeceden mavi top
    üç sopa birleşti ucuna kancayı taktım tavandaki bölmeyi açtım
    duvardaki kola çekiçle vurdum merdiven indi yukarı çıkıp kırmızı top aldım
    tekrar kola bastım merdiven geri gitti yoksa hareket edilmiyo
    çekiçle kavanozu kırıp sarı topu aldım
    topları duvardaki renklere göre kutuya dizdim kart aldım
    kartla hamburgeri açtım yine şifre

    YanıtlaSil
  13. hamburgeri açtığımız pembe kutunun içindeki kağıtlara göre ayarladım açıldı anahtar aldım
    pembe sarı pembe
    sarı sarı gri
    gri sarı pembe
    anahtarı kapıya takıp çıktım
    teşekkürler muharrem

    YanıtlaSil