2012/05/26

Phantomisty - Escape Game 9

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selamm
    köşeden şemsiye şemsiyede yıldız 9 kare 1 kalp 5 (rakamları görebilmek için şöminenin önünde about yapın)
    çeşmenin üstünden anahtar
    pencerede 41523 1 aşağı bakıyo 2 sol 3 üst 4 sağ 5 alt
    ilk ekrandaki okları ayarladım hayalet gibi şey döndü
    masanın altından tornavida
    anahtar çekmceyi açtı bardak aldım
    alt çekmeceden makas
    tornavidayla penceredeki odunları söktüm odundan kalem aldım
    makasla sallanan ipi kestim musluk başı aldım musluğa takıp bardağı doldurdum 47 rakamı çıktı
    bardağı tabloya döktüm yıldız kalp kare bardak çıktı 95147 oluyo
    kalemle büyük hayalete tıkladım kaş göz yaptı minik hayalet düştü aldım

    YanıtlaSil
  2. kapıya 95147 denedim olmadı rakamların şöminedi yerlerine göre 34829 denedim o da olmadı

    YanıtlaSil
  3. he oldu 95147 daha önce olmamıştı bitti

    YanıtlaSil