2012/05/12

O Christmas Room Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. slm.sag altta yerdekı happy yazan posetten bır ıtem aldım cam agacının yanındakı prızın dugmesıne basınca ısıkları yanıyor aagacın govdesınden arkadakı cekmeceye yerlesecek sekıllerden bırını aldım,tv nın ustunde çanın sagındakı yapraktan dıger sekıl,solda akvaryumun altındakı cekmecelerın kulp dugmelerının hepsıne bastım renklerı degıstı kenarı acıldı bır sekıl verdı ama dıger cekmecenın seklı degıl bu

    YanıtlaSil
  2. tv nın altında sagdakı cekmece kulplarına basın yıne acılıyor aldıgımız 2 taneyı kapıya yerlestırıyoruz.duvara asılı rafın 2. katından solda mavı fırca gıbı bısey aldım,pılı saatın arkasına taktım tvnın ustundekı.sonra mavı seyı tıkladım camını cıkardı seklı aldım,cekmeceye son seklı koydum kapının 3. seklını verdı kapıya 1 sekıl kaldı

    YanıtlaSil
  3. agacın suslerının altında yesıl bısey,sagdakı sehpadan kalemlıkten bıcak bıcakla sandalyenın sungerının altından sekıl

    YanıtlaSil
  4. yesıl sey anahtarmıs sekıllerı takınca cıkıs

    YanıtlaSil