2012/05/03

Netless Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. tarif etmesi biraz zor bir oyun
    dolanırken aşağı indim sobanın yanından kürek aldım
    kapının yanında dayalı merdivenide aldım

    YanıtlaSil
  2. kürek seçiliyken duvarlardan birinin dibinde küçük şömine gibi yerden pense aldım
    yukarı çıktım kırmızı perdeli bir odada duvardaki delikten çekiç aldım

    YanıtlaSil
  3. aynı odada sağ köşeden gaz lambası

    YanıtlaSil
  4. mutfakta çekmeceden bıçak buzdolabından margarin aldım

    YanıtlaSil
  5. bıçağa margarin aldım
    sanırım bu arada bulaşıklarıda yıkadım
    tahta masanın çekmecesinden kalem aldım

    YanıtlaSil
  6. buzdolabının üstündeki ekmek kutusundan bıçak bir dilim ekmek ve çivi aldım

    YanıtlaSil
  7. ekmeği bıçakla kesip yağladım :))

    YanıtlaSil
  8. aşağı indiğimiz merdivenin inmeden önce karşıya elimdeki merdiveni dayadım ama çıkamadım
    biraz ara vermek zorundayım dönünce devam ederim

    YanıtlaSil