2012/05/19

My Son Room Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Şifoniyerin en alt çekmecesinden bıçak aldım..Bıçakla basket potasının filasinden bir parça ip kestim..devamını araştırıyorum..

    YanıtlaSil
  2. yatağın altından atnalı yada mıknatıs aldım. Sonra about yapıp ipi bağladım. Akvaryuma yaklaşıp atnalını sarkıttım ve iğne aldım. İğne ile balonu patlatıp anahtar aldım. Anahtarla çekmeceyi açtım ve korna aldım.

    YanıtlaSil
  3. Kornayı saksafona taktım ve kornaya tıkladım. Saksafonu devirince anahtar aldım. Anahtarla küçük çekmeceyi açıp oyuncak aldım.

    YanıtlaSil
  4. arabaya tıklayınca tekerleğinden demir çubuk aldım

    YanıtlaSil
  5. demir çubuğu kapının kilidine taktım ve arkasındaki anahtar düştü. Kapının altına yaklaşıp mıknatısla anahtarı çektim ve çıktım.

    YanıtlaSil
  6. demir çubuğu kapının kilidine taktım ve arkasındaki anahtar düştü. Kapının altına yaklaşıp mıknatısla anahtarı aldım ve çıktım.

    YanıtlaSil
  7. yerdeki tahtaya tıkladım,yatağa yaklaştım kırmızı örtüyü tıklayıp yatağın altından bir mıknatıs aldım..mıknatıs sçilince ortaya geliyo ipi tıklayın mıknatıs ve ip birleşiyo..sonra akvaryuma sarkıttım o iple birleşen mıknatısı,oltanın kancasını aldım..o kancayla balonları patlattım küçük bir anahtar düştü kitapların üstüne..o anahtarla şifniyerin alttan ikinci çekmecesini açtım içinden yeşil pompaya benzeyen bir şekil çıktı..onuda yerdeki müzik aletinin ucuna taktım birkaç kere tıkladım müzik aletini tıklayıp devirince bir anahtar daha aldım..o anahtarla dolabın içindeki çekmece açıldı..bir sarı oyuncak taksi çıktı..taksiyi tıklayın tekerleklerin arasındaki demir çubuğu alın...

    YanıtlaSil