2012/05/18

Mild Escape 5

Tesshi-e yapımı yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. başlıyım bari :)
    soldaki tabloda CL harfleri buna göre tablonun köşelerine tıkladım yani
    sağ üst-sol üst-sol alt-sağ alt-sol üst-sol alt sağ alt
    tablo açıldı
    4. ahşaptan kutu kutudan anahtar
    2. ahşabın ağzı açıkken diğer tablo açılıyo mıknatıs aldım 72613 yazıyo çekmeceye 261 yazıyoruz (7ve 3ü çekmecenin kenarlarında görüyoruz) anahtarı takıp coin alıyoruz

    YanıtlaSil
  2. coinla camlı bölmeyi açtım mıkantısla içindeki ing. anahtarını aldım
    ing anahtrı ile koltuğun sağ sol ayaklarındaki vidaları söktüm koltuk yana kaydı altından bölme çıktı
    bölmede birds yazıyo ve oklar var
    oklara göre kuşların yönünü ayarladım solda 2 tanesi arkası bize dönük sağdaki diğer kuşa bakacak şekilde sola dönük olacak soldaki kuştan anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. anahtarla bölmeyi açtım şişe aldım düğmeye bastım yönler çıktı WSE
    şişeyi kapının sağındaki renkli yere döktüm içine de elimdeki kutuyu koydum (anahtar almıştık içinden) üzerine de mıknatısı koydum yönleri gösteriyo
    buna göre soldaki kuş sağa ortadaki arkaya sağdaki sola bakacak şekilde ayarladım çubuk aldım
    çubuğu bölmeye taktım
    ing anahtarı ile sağdaki tablonun altından bi item aldım çubuğun üstüne taktım
    kuşlarda renkler çıkmış kapının sağındaki renkli yuvarlakta renkleri saydım 444 çıktı yani her renkten 4 tane var kuşların alt kısmına yazdım sağdaki kuştan kart aldım
    kartın arkasında daire-üçgen-üçgen-kare-yıldız-üçgen var
    kartı çekmecedeki yere taktım şekiller çıktı bu şekillere karttaki sırayla tıkladım tornavida aldım

    YanıtlaSil
  4. tornavidayla duvardaki kapağı söktüm tıkladım dönmeye başladı yerdeki bölmedeki çubukla duvardaki bölme arasında ip var duvardaki bölmeden ipe bakınca 6159 yazıyo soldaki tabloya yazdım kol aldım
    kolu duvardaki bölmeye takıp aşağı indirdim mekanizma hareket etti yerdeki bölmeden büyük ahşap su aygırı çıktı
    soldaki tablonun altında su aygırlarının ağzını açma sırasına göre yani 31425 büyük su aygırına kodladım yani önce 3. kareye tıkladım sonra 1. sonra 4. gibi
    alt kısmından anahtar aldım
    kapıyı açmadım coinımı alacam

    YanıtlaSil
  5. renkli yuvarlakta renk sayıları değişmiş
    kırmızı 6
    sarı 3
    yeşil 3
    kuşlara kodladım coinımı aldım bittiiii

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler özlem yardımların için

    YanıtlaSil