2012/05/12

Love Laboratory Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. slm ılk ekranda kalp gıbı kırmızı hortumlu deney tupunun altındakı dugmeyı ayarlayacagız yanındakı tupun ustundekı yesıl tıpa cıktı.aynı masada ustte kırmızı sıvılı sıseyı aldım,yesıl tıpayı cıkardıgımız sıseye doktum.masanın dıger tarafındakı sısenın tıpası da cıktı.altında ates olan

    YanıtlaSil
  2. soldakı tablodakı renklerı sagdakı makınaya tıkladım 1.sarı yesıl yesıl,2.pembe sarı,3.pembe yesıl... sonunda yesıl pembe koyu yesıl oldu ekran...sonra dıger tablodakı renlerı gırdım 1.kırmızı turkuaz turk.,2.kırmızı turuncu,3.kırmızı yesıl ekran kırmızı 28 derece ve sarı oldu

    YanıtlaSil
  3. 28 derece mavı bu arada

    YanıtlaSil
  4. renklı sıselerın arka tarafında da baska sıseler var 3 unu aldım sarı olanı kırmızının ustune doktum hortum mor oldu

    YanıtlaSil
  5. mor sıseyı aldım 28 dereceye ayarlamıstım ıkı dugmeyıde mor sıseyı mıkroskopa doktum bakınca sarı yesıl gorunuyor,bos sıseyı gerı yerıne koydum sımdıde pembe sıvı verdı

    YanıtlaSil
  6. masanın dıger tarafındakı bos duzenege 2 yesıl sıseyı doktum yesıl sıvı cıktı sıseyı aldım

    YanıtlaSil
  7. devam ediyorum o aldığımız karışık yeşil sıvıyı kalpli olan kablonun solundaki karışımın içine döküyoruz renk pembe gibi oluyo

    YanıtlaSil
  8. daha sonra kalpli yerdeki yeşil tıpaya tıkladım karışımın ağzını kapattı

    YanıtlaSil
  9. arkadaki makineye pembe şişeyi dök üstteki bölmeye, sonra renkleri yeşil pembe haki yap uzaylının oldugu fanus çatladı ve kapı açıldı çıktım :)

    YanıtlaSil
  10. arkadakı makınaya pembe sıseyı dök demıssın adsız ben yapamadım

    YanıtlaSil
  11. üstteki hazneye şişeyi döktüm kutucuk gibi bişeyler varya mor gibi kare olan yer :) oraya döktüm . geç oldu cvp ama çıkmıştım görmedim yuppi. :) başka oyunlara bakalım hehe

    YanıtlaSil