2012/05/19

Lost Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. çekmeceden defter aldım
    büyük dolabın yanındaki kırm. düğmeye basınca koltuğun yanında kapı belirdi
    kapıdan çıktım monalisa tablosuna basıp evet dersek oyun yeniden başlıyo
    tekrar odaya döndüm sandalye aldım yeni odada duvara dayadım ama anahtarı alamadan sandalye kırıldı
    raflı dolabın arkasından çivi aldım
    şifreli yere renkli şeylerin sayılarını girdim ama olmadı
    kitabı da çözemedim daha
    bu oyun beni aşıyo ya

    YanıtlaSil
  2. selam,kanepe yi karşıdan görünce sağ altına yaklaşılıyor sonra geri gelip sağdan görürken arkasına tıklayınca yakınlaşıp çekiç alıyoruz ama çok piksel,ilk görüntüdeki noktanın olduğu yeri tıklayın orta noktanın az altı ve az solu.sonra sandalyeyi tamir edip anahtarı alıyor ve orta çekmeceyi açıp renk şifresini alıyoruz.bu şifre ve elimizdeki kitaptaki şekillere göre şifre 5890 kutuya girip anahtar alıp çıkıyoruz.

    YanıtlaSil