2012/05/05

Island Escape


Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. Bitirdim, güzel, eğlenci bir oyundu...

    YanıtlaSil
  2. slm ılk ekranda soldan 1. ve 2. agacın arasından bır ıtem,eve gırdım ranzanın altından tel,gerı geldım evın sagından sopa,sopayla balta ucu bırlestı telle sardım.3 ıtem balta oldu.baltayla ranzanın merdıvenının demırlerını kırıp merdıvenı aldım,merdıvenı evın dısına sagına koyup catıya cıktım

    YanıtlaSil
  3. saga donup meyvelerden bırını baltayla aldım.meyveyı about yapıp baltayla sekıl verdım.merdıvenı gerı aldım merdıvenı about yapıp baltayla kestım tekrar tıklayınca sal oldu.sol ekranda agaca yakınken suya koydum salı.ustune tıklayınca gemıye geldı

    YanıtlaSil
  4. 2 sag yapınca soldakı tahta kutunun ıcınden ıtem o nunla en solda yerdekı sıyahlıgı temızledım

    YanıtlaSil
  5. 174... unuttum ama bır ıkı kez tuslara basınca sıfreyı gosterıyor ona gore basılıyor.soldakı topla kutu acıldı.kart verdı,kapıya geldım kartı taktım acıldı bır kol cıktı onu cektım.ve gerı geldım bıttı

    YanıtlaSil