2012/05/16

Hotel Safari

Gamershood yapımı yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. camın kenarından kırmızı anahtar aldım kahvenin içinde de anahtar var ama onu alamadım aslan tablosunun alnında soru işareti var bilardo masasının üstün deki topların rengine bakarsak sıralama sı şöyle "sarı , mavi , kırmızı , mor" zebralı tablonu üzerinden yeşil anahtar aldım. kırmızı anahtarla kapıdaki yere bilardo topundaki renkleri yazdım kürek gibi bişey verdi. meyve tabağında mangos yazıyor. yeşil anahtarla kapıdaki yeşil kısmı açıp ordaki şifreye mangos yazdım uzun sivri bişey verdi. kahvenin olduğu odadan saksının içinden kürekle toprağı kazıp turuncu anahtar aldım turuncu anahtarla kapıdaki yeri açıp saati 22:15 yazdım kerpeten verdi filin olduğu tablonun altındaki koltuğun altından mavi anahtar aldım mavi anahtarla kapıyı açtım sudoku çıktı sudoku cevabı
    2 4 1 3
    3 1 2 4
    4 2 3 1
    1 3 4 2
    kaşık verdi kaşıkla kahvenin içinden sarı anahtarı aldım. Sarı anahtarlı yere LION yazdım tornvida verdi bilardo masasının sol alt değiliğnden uzun ince şeyi taktım mor anahtarı verdi mor anahtarlı yerin şifresine "01.04.2012 - 30.09.2012" yazdım siyah anahtar verdi. tornovidayla kapının şifreli kısmını söktüm kerpetenle zinciri kopardım siyah anahtarı kapıya taktım oyun bitti
    Güzelmiş :)

    YanıtlaSil