2012/05/06

Horse Stable Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

21 yorum:

  1. slm soldasupurgeye tıklayınca yerde 3,cızmelere tıklayınca 4 gorundu.el arabasından ıp heralde sagdan eyer ve bez bezle duvardakı yerı sıldım 52 cıktı

    YanıtlaSil
  2. 5234 sıfre anahtar verdı

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar sayıları girdim ama açılmadı yardım edermisniz.

    YanıtlaSil
  4. dısarı cıktım kahverengı sola dondum k.rengı ata eyerı taktım

    YanıtlaSil
  5. ıp soldakı atın eyerının ayak konacak halkasına takıldı.ıpe bıkac kez tıklayınca dıger ucu kapının onundekı demır agırlıga baglandı

    YanıtlaSil
  6. atı bagladıktan sonra sılah alındı solda bagladıgımız atın oldugu yerde ates ettı at korkup kactı

    YanıtlaSil
  7. soldakı kulubeye gırdım havucların arasından anahtar sagdan at nalı aldım..adsız gırebıldın mı sıfreyı

    YanıtlaSil
  8. sagdakı kulubeyı actı anahtar ordan da bır at nalı daha

    YanıtlaSil
  9. ve kurek aldım en sola gıdıp topragı kazdım 3. atnalı

    YanıtlaSil
  10. sagdakı kulebede gaz lambasını tutup cekebıldım ama alamadım

    YanıtlaSil
  11. lambayı en sonunda sagdakı dolabın uzerıne koyabıldım 4. nalı da aldım

    YanıtlaSil
  12. dışarı nasıl çıktın ki

    YanıtlaSil
  13. yardım eder misin nasıl çıktın dışarı? Ben yol bulamadım.

    YanıtlaSil
  14. soldakı kulubeden yesıl tahıl

    YanıtlaSil
  15. bahceye cıktım adsızz sıfreyı kutuya gır anahtar verıyor kapıyı ac bahcedesın

    YanıtlaSil
  16. yesıl tahılı soldakı grı atın onune koydum dıger at geldı yedı cekıldıgı yerde anahtar var aldım ve cıkıs

    YanıtlaSil
  17. safa sıfreyı kutuya gırdın mı 5234 sonra kutunun ust tarafına tıklıyosun acılıyor

    YanıtlaSil
  18. senı beklıyorum takıldıgın yer varsa sorabılırsın

    YanıtlaSil
  19. şifreyi doğru girmişim ama kutuya tıklamamışım
    çıktım sonunda

    YanıtlaSil
  20. çıktım bende sonunda teşekkürler

    YanıtlaSil