2012/05/09

Holiday Apartment Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

18 yorum:

  1. Sehbanın üzerinden kalem aldım
    Sehbanın alt rafından kamera aldım
    Saatten anahtar aldım

    YanıtlaSil
  2. Diğer sehbada kağıt var kalemle çizdim 812 yazdı

    YanıtlaSil
  3. Raftaki yumurtanın içinden anahtar aldım.
    Diğer rafta heykelleri çekince anahtar yeri, anahtarla açtım kasa çıktı şifre

    YanıtlaSil
  4. Dolabı açtım anahtarla fener, çekmeceden pil aldım, pili taktım fenere
    Diğer ekranda rafın oradan pil, onuda taktım fenere
    saate basınca 2-6 görünüyor

    Tablo da ve motor da bir şey yapamadım
    Kasanın şifresi kaldı

    YanıtlaSil
  5. slm mehbup
    pcye cd lazım

    YanıtlaSil
  6. fenerle şömine bacasına baktım anahtar deliği var bir anahtar daha lazım

    YanıtlaSil
  7. Selam gmz, hoşgeldin. şifreyi çözebildin mi. kopya baktım ama onlara da oradalar. ing. tam olsa

    YanıtlaSil
  8. Piyanonun tuşlarına tıkladım sağdaki açıldı kart aldım

    YanıtlaSil
  9. 9. sayısı aşağıda 5 ve 6 arasında ayrıldı
    1 numaralı aşağıdaki 4 ve sağ 3 olduğunu
    8 numara 10 altında ve 2 doğru
    sayısı 6 7 üzerinde ve 11 sol
    2 numaralı 4 bırakılır
    google çeviri böyle çevirdi kasada yazanları

    YanıtlaSil
  10. Kartı taktım kameraya. 4 ve 7 çıktı
    2476 galiba şifre nereye ama

    YanıtlaSil
  11. sol sutun denilmiş ama anlamadım

    YanıtlaSil
  12. Help yazan yere tıkladım gmz.

    YanıtlaSil
  13. 10
    284
    531
    9611
    7 galiba açıldı sarı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  14. Sarı anahtarla şöminenin içindeki yeri açtım cd aldım
    cd yi pc ye taktım şifre çıktı

    YanıtlaSil
  15. Şifrenin ilk sırasını
    2413
    1124
    3441
    1233 pc aktif yazdı kapı şifresi.

    YanıtlaSil
  16. Elimizdeki sayılarla 2647812 idi galiba açıldı galiba
    help yazan yere tıklayın. orada gösteriyor

    YanıtlaSil
  17. pardon mehbupum pc kapandı birden çıktım oyundan anca şimdi geldim

    YanıtlaSil