2012/05/29

The Happy Escape 2

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. aaa tesshiii
    selam muharrem

    YanıtlaSil
  2. masadan tirbüşon
    çiçekten coin

    YanıtlaSil
  3. tablonun köşelerinde oefc harfleri var cofe yaptım önce olmadı sonra coffee denedim düştü tablo coin ve kağıt aldım düğmeye bastım pervane çalıştı bir şey düştü
    çiçeğin yanına düşmüş coin aldım
    raftaki kutuya kağıttaki ipucuna göre basıyoruz 122323 sırasıyla basınca (kağıtta üçgen şeklinin yerleri) fincan tabak çatal alıyoruz bi daha kutuya tıklayınca anahtar

    YanıtlaSil
  4. anahtarla dolaptan şişe ve tornavida
    tirbüşonla şişeyi açtım
    tornavidayla çerçeyi açtım coinı aldım altında maça şekli 5712 var masada da kalp 12de dolabın şifresi maça /kalp yani 476 ama olmadı :((

    YanıtlaSil
  5. şişedekini şifreli dolapların üstündeki küçük cama döktüm
    şişeye about yapıp tıkladım coin aldım
    tornavidaya about yaptım tıklarken anahtar aldım
    piyanoyu açtım coin ve çubuk aldım karo şekli 43 var
    çubukla piyanonun altındaki coinı aldım
    çubuğu masaya koydum gölgesi 7yi gösterdi demekki ondan işlem tutmamış kalp 7 sonuç 816 dolap açıldı minik şişe aldım

    YanıtlaSil
  6. minik şişeyi dolapların üstündeki şişenin altına koydum
    tornavidayla ahşap suaygırını açtım kibrit aldım kibritten coin aldım ama bu başka coin
    mor makineye atıyom coinı geri veriyo
    heh şimdi normal coin aldım şöle ki farklı coinı mor makineye atıyoruz sonra çubuk seçeiliyken tıklıyoruz diğelerine benzer coin alıyoruz

    YanıtlaSil
  7. aa tablonun arkasında cam bi item varmış kahve var içinde sanırım

    YanıtlaSil
  8. kuşların şifresi
    birinci kuş yani first yazanın 1. harfini alıyoruz f
    2. kuşta 4. harfi alıyoruz o
    3. kuşta 4. harfi alıyoruz r
    4. kuşta 5. harfi alıyoruz t oluyo bize fort
    dolaba "fort" yazdım kahve aldım
    kapağını açıp raftaki değirmende öğüttüm kadeh gibi camla tıkladım aldım öğütülmüş kahveyi
    sonra kadeh gibi camı hazırladığımız kandil gibi küçük camların üstüne koydum kibritle yaktım kahve oldu kahve takımıyla tıkladım sinek 76 rakamı çıktı karo 43tü çarpınca 3268
    camın içindeki keki aldım kahve takımıyla tıklayarak altından da coin aldım
    kavanozdan coin aldım
    etti 10 coin

    YanıtlaSil
  9. 10 coinı tablonun altındaki yere atıp düğmeye bastım coinları aldım ardından anahtar
    şindik biz ayrı bir happy coin alacak mıyız bilmiyorum acık dolanayım bakalım

    YanıtlaSil
  10. he başka almaya gerek yokmuş sanırım çıktım

    YanıtlaSil