2012/05/28

Escape the Roller Rink

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selammm
    bardağı çöpe attım anahtar aldım
    anahtar erkek wcyi açtı ortadaki wcden sarı token
    kola makinesinden para
    aynı ekranda sandalyenin ayağından kağıt 12 nolu dolabın şifresi var 2413 yeşil taş aldım taşı ilk ekrandaki adama verdim kız arkadaşımın diyo yalancı

    YanıtlaSil
  2. token yazan makinadan para karşılığı 1 token daha aldım
    tokenleri bilardo masasına attım yan taraftan bi taş daha aldım onu da adama verdim bi tane daha istiyo utanmadan

    YanıtlaSil
  3. kadın wcde ilk kapıda rezervuarın içinden tornavida
    tornavidayla basketbol oyunundan sıkışmış tokeni aldım
    tokenle hemen solundaki makineden ayı
    ayıyı küçük kıza verdim 5 dolar verdi
    5 dolarla satıcıdan paten aldım
    sarışın kadın yana kaymış ileri tıkladım kutu aldım
    kutuyu bilardo sopalarına göre ayarladım taş aldım onu da adama verdim yana kaydı
    patenleri iade edip çıktım

    YanıtlaSil