2012/05/22

Escape from Cat Cafe

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selamm
    çekmeceden tüy
    çöpten ve koltuktan kedi figürü
    saatteki fareleri masanın üstündeki şekillere göre ayarladım (tersten çünkü kağıtta kedi ters) 12 aşağı 3 yukarı 9 ve 6 sağa bakacak fare aldım
    tüyle kedi evindeki kedinin kuyruğuna dokundum kedi figürü attı yere aldım
    masanın üstünde menü yazan kağıtta isimler var rakamlar var "sale" yazısına denk gelecek harflerin rakamlarına baktım s'yi bulamadım denedim 8014 kedi taşıma kabını açtım tornavida aldım

    YanıtlaSil
  2. elimdeki fareyi yan odadaki kediye verdim sandalyeyi düşürdü pati= balık yazıyo
    buna göre dolapta pati izli kasaya "fish" yazdım kedi figürü aldım
    masadan bardak aldım
    tornavidayla çekmcenin vidalarını söktüm açtım anahtar aldım
    anahtar mutfağın kapısını açtı
    mtfakta bardağa su doldurdum kahve makinesine döktüm suyu bardağı sağ kısma koyup düğmeye bastım kahve aldım bardakta mavi kedi var
    alt dolaptan kedi maması aldım
    buzdolabından balık kafası figürü
    elimde koltuktan aldığım kedi vardı onun arkasını çevirip yamalı kısmı açtım biraz uğraştım açarken anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. mamayı kaba boşalttım kedi geldi boynundan anahtar aldım
    beyaz anahtarla kilitli çekmeceyi açtım kedi figürü aldım
    balık kafasını çekmecenin üstündeki yere yerleştirdim alt kısmı da gerek
    buzdolabının üst kapağını açtım siyah anahtarla figür aldım
    figürler tartılıyo
    beyaz =9
    siyah= 4
    kulağı siyah olan = 16
    kulağı beyaz olan= 5
    sarı= 20
    kitapta işlem vardı (yan odada çerçevelerin sağında)
    figürleri kutunun üstünde yerleştirdim şifre yeri çıktı kitaba göre şifre 9412 kart aldım
    kedi evinin en üst kısmından balığın alt kısmı onu da kafanın yanına yerleştirdim ışığı söndürdüm yeşil oldu balık
    kartı kapının yanındaki panele taktım aktif oldu (bu arada kartın arkasında pembe fare var) takvimde sıralama
    balık (yeşil)
    fare (pembe)
    kedi (mavi)
    ayarladım şifreyi çıktım
    güzel oyundu

    YanıtlaSil