2012/05/15

Diamond Beach Escape 3

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. teşekkürler:)
    bahçeden merdiven alıp çatıdaki anhtarı aldı ve içeri girdim
    kapının yanında sanırım 4296 yazıyodu tabelada

    YanıtlaSil
  2. yukarı çıktım mutfakta duvardaki bakır kaplardan kırm. anahtar aldım
    onunla girişte sağdaki kapıyı açtım banyodaki sarı kutuya 4796 yazınca kristal aldım

    YanıtlaSil
  3. odadan tornavida aldım
    girişten hep ileri yapınca en son yerde tornavidayla yerdeki kapağı açıp siyah anahtar aldım
    sağ taraftan ing. anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  4. siyah anahtarla girdiğim odadan ing. anahtarıyla teleskop aldım
    banyodan da sarı anahtar...
    sarı anhtrla girdiğim odada kristalleri koyacağımız panel var banyosundan spor aletinin arkasından yeşil anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. yeşil anahtarla gri dolaptan kürek aldım
    ilk ekradan geri yapıp sağdai duvara tıklayınca taşların arkasından kristal aldım
    teleskopla gri dolabın ordan yukarı çıktım yelkenliye bakınca 436 rakamı var
    kutuya yazınca kristal aldım
    kürekle helikopterin olduğu yerleri kazıp kristal aldım

    YanıtlaSil
  6. son kristali de uzuuunnn aramalarımdan sonra havuzda bulup anahtarı aldım helikoptere bindim gittim:)

    YanıtlaSil