2012/05/01

Deteruyodeteru Escape

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. bu oyunda cok acaip seyler oluyor

    YanıtlaSil
  2. bu oyunu bitiremem ama başlıyım
    çöpten kağıt
    askıda ceketten cetvel
    yaşlı adamın altından salatalık:)
    zırhların arsındaki adama cetveli verdim elindeki sopayı aldım
    sopada renkler var kırmızı sarı yeşil sarı
    oyuncaklara tıklayınca kaç kere yanıp söndüğüne baktım buna göre kırmızı 9 sarı 6 yeşil 4 çamaşır makinesi gibi alete 9646 yazıp oku saat 3 yönüne bakacak şekilde ayarladım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. anahtarla kapıyı açtım
    salatalığı odadaki kıza verdim kız adama dönüştü anahtar aldım
    tabloya göre makinede şekillerin yerlerine baktım buna göre tablonun kenarlarına tıkladım düştü sol üst sol üst sağ alt sol alt sağ üst sol alt yanlış hatırlamıyorsam böyleydi tablonun altında dolabı açtım eldiven aldım kağıt gibi iteme tıklayınca başka oda varmış içinde masadaki kağıda baktım
    dolabın kapağındaki anahtar şekillerine göre dolabın renklerine tıkladım açıldı yeşil kırmızı yeşil sarı kırmızı kırmızı yeşil anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. rastgele tıklarken anahtarı makineye koydum alttan damga aldım sonra da anahtarı geri aldım

    YanıtlaSil
  5. dolaplara uzaktan bakınca 076 görünüyomuş baktım evet :) (kopyadır) 076 dolabı açtı çubuk aldım elle birleştirdim gözlüğe tıkladım düzeltti kapı açıldı
    başka bi kapı daha var çıktım ama damgayı kullanmadım doğru çıkış mı bilmiyorum

    YanıtlaSil