2012/05/01

The Curse of the Clock

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Yastığın arkasından çekiç
    Saksıdan kerpeten
    Ortadaki sehbanın üstündeki vazodan kerpetenle saat aldım
    Tahta oyuncakla çekiçle saat aldım
    Tabllonun altından levye aldım
    Duvarda kenarları çubuklu olan itemdeki renklere göre çekmeceyi yapınca balta aldım
    Çekmecedeki puzzle yapınca saat aldım
    Tablonun kenarlardaki renklere göre şekillerin boyutunu yapınca keski galiba aldım
    Çekmecedeki şifreli yere saate bakınca renk ve sayılar var 7395 makas aldım

    YanıtlaSil
  2. Büyük saate baltayla tıkladım saat aldım
    Yatağın kenarına keski tıkladım saat
    Makasla ise koltuğun üstündeki yastığın altını kesince saat aldım
    Levye ile tv. nin altını açtım saat
    Kum saati diğer şifre yani sand clock bıcak aldım
    Bıcakla büyük dolaptan saat aldım

    YanıtlaSil
  3. Saatleri çekmecedeki yere yerleştirince anahtar alıp çıktım.

    YanıtlaSil
  4. takılım yaa kımse yokmu

    YanıtlaSil
  5. suoer bır oyun tesekkurler arkadaslar :d

    YanıtlaSil
  6. duvardaki kenarları çubuklu iteme göre baltayı alamadım mehbup. tek saat kaldı yardım please

    YanıtlaSil
  7. duvardaki çubuklu itemin çubuk boyuna göre yapınca balta aldım ve çıktım. epey zamandır oynamayınca zorlandım.
    iyi geceler mehbup...

    YanıtlaSil