2012/05/11

Cool Drinks Factory Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. şişelerin kutuların aralarından kapakları topladım, dolaptan bir kapak aldım. Solda kasanın altından tornavida aldım. Masanın üstünden kutu kola aldım, elimdeki aletle kutuyu kestim ve bir anahtar aldım. Anahtarla kapıyı açtım içeride kasalardan birini yana çekince bir alet kolu aldım. Yerden kapak aldım. Yine bir kasanın arkasından kapak aldım.

    YanıtlaSil
  2. Elimdeki 5 kapağı cam kapıya yerleştirdim. Sağda ilk şişeye tıklayınca aldım şişeye tıklayınca ambalajı düştü ve bir anahtar aldım. Anahtarla dolabın kilitli yerini açtım yine bir şişe aldım cam kapıya gidip şişelerden birini üzerine bıraktım kapı açıldı.İçeri girdim. Masanın yanındaki dolaptaki bölmeye tıkladım. Abajuru yana çekince tornavida aldım. tornavida ile ilk girdiğim odadaki vidalı yere tıkladım açılan yere elimdeki kolu taktım ve çıktım.

    YanıtlaSil