2012/05/08

Color Room Escape

Yeni oyun.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. Koltuğun üzerinden zar
    Tablodan bulutu aldım
    Sehbanın ayaklarından vidaları aldım
    Diğer koltuğun oradan sağdakinden kırmızı üçgen aldım
    Çekmecelerden iki siyah ve bir zar? aldım kağıt galiba bunlar

    YanıtlaSil
  2. Kitapların oradan bir siyah bir de kırmızı üçgen aldım
    Dolaptan(asılı) siyah aldım
    Kapının oradaki koltuktan mavi aldım bir tane eksik. tabloya takıyoruz ama

    YanıtlaSil
  3. kitapların üstünden de aldım
    üç siyah bir kırmızı iki mavi zar dört vida birde bardaktan aldığım büyük vida birde bulut var

    YanıtlaSil
  4. Selam gmz:))
    asılı dolabın çekmecesinden maviyi aldım.
    tv. nin düğmeleri aldım

    YanıtlaSil
  5. tablonun sağ alt köşesinden bir vida ve kırmızı

    YanıtlaSil
  6. küçük tabloya bulutu tıklayınca yapmamız gereken şekil görünüyor

    YanıtlaSil
  7. üç siyah üç mavi iki kırmızı 8 vida birde tek vida var

    YanıtlaSil
  8. Asılı dolabın üstünden siyah item aldım

    YanıtlaSil
  9. tmm dördüncü siyahı şimdi aldım tvnin ordaki dolaptan

    YanıtlaSil
  10. beş siyah dört mavi oldu

    YanıtlaSil
  11. elimde 10 vida
    bir de tv den aldığım iki vida
    bir de bardaktan aldığım var

    YanıtlaSil
  12. elimdeki tüm malzemeleleri sırayla tabloya yerleştirince anahtar alıp çıktım
    Gmz teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  13. tv den ve bardaktan aldığımızı saymazsak bende altı tane var
    bir daha bakayım etrafa

    YanıtlaSil
  14. saol mehbup bende eksik vidaları bulunca çıkcam inşş :))))

    YanıtlaSil
  15. iki sehpanın sadece birinden almışım vidaları
    şimdi çıktım saol tekrar

    YanıtlaSil
  16. Özür gmz yazdım sandım. sağolll

    YanıtlaSil