2012/05/21

Clueless

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

14 yorum:

  1. oyunu açamıyorum :(( oyun bölümü bembeyaz ie'den de denedim cık :((

    YanıtlaSil
  2. hehe oldu korkutunca :)) epey bi beklemek gerekiyo ama

    YanıtlaSil
  3. sehpayı aldım
    sağdaki çiçekten kağıt lıght yazıyo
    duvardaki lambayı yaktım kağıdı lambaya tuttum 4917 çıktı çekmeceyi açtım anahtar aldım
    menü gibi bir kağıt var odaların isimleri yazıyo solda da iieerr yazıyo
    anahtarla müzik odasına girdim
    soldaki yastığın arkasından çubuk
    perdeden anahtar sarkıyo piyanoda da notalar çalınacak hadin bakalım

    YanıtlaSil
  4. tabureyi perdenin altına koydum ama anahtarı alamadım
    iieerr kitaba göre dining (2i var) sleeping(2e var) library(2r) buna göre koltoğun altındaki çekmeceye çatal abajur kitap şeklini tuşladım makas aldım
    sonra sarkan anahatrı aldım makasla
    yemek odasına girdim masadan bardak aldım
    notalarla uğraşıyorum ama olmuyo notalarda çizgiler var ne işe yarar acep

    YanıtlaSil
  5. notalardaki çizgi sayıları 142123 alt kısımda da 4 kare var yemek odasındaki solda şifreli yere uyguladım açıldı anahtar ve kanca aldım

    YanıtlaSil
  6. yemek odasında avizede de anahtar var alamadım ama henüz bir de ortsaındaki düğmeye basınca lambalar sırayla yanıyo yatak odasındaki dolaba uygulayacaz sanırım

    YanıtlaSil
  7. açtım dolabı şöle düşünürsek
    1 2
    3 4
    5 6
    buna göre 165234 sırasıyla basınca kibrit aldım bir de resim var (kravat)
    kibrite about yapıp yaktım yandı söndü hemen çöpü elimde kaldı

    YanıtlaSil
  8. dolaptan çubuk aldım (kravat resimlerinin üstünde)
    ucuna kancayı taktım yemek odasındaki avizeden anahatrı aldım
    banyoya girdim küvetten bardağa su doldurdum
    puzzle var yapamadım bi türlü

    YanıtlaSil
  9. kravatlara göre yönler sol üst alt sağ sol alt gibi bakalım olacak mı banyodaki dolaba

    YanıtlaSil
  10. oldu kürek aldım
    müzik odaındaki çiçeğe döktüm bardağı sonra kürekle oradan anahtar aldım
    mutfaktayım
    raftan yağlık gibi bir şey aldım
    ocağın üstünden kevgir(ya da spatula ne deniyosa işte) onunla da yemek odasında sağdaki dolap kapağını açtım kutu gibi birşey aldım

    YanıtlaSil
  11. kibrit çöpüyle kutuya dokundum rakam çıktı 2358 yatak odasında komodinin üst çekmecesini açtı anahtar aldım
    kütüphanedeyim tualin altından bi item aldım
    kibritle mumları yaktım rakam çıktı 1936
    nihayet puzzlı yaptım renkli kesim ortaya gelecekmiş ben yanlara koymuştum :) resim alamadan açıldı dolap üzgünüm açılan yere çubuğu taktım sonra tualden çıkan itemi üzerine de yağı dökünce açıldı tornavida aldım
    tornavidayla mumu yaktığım yerde çıkan rakamın yanındaki vidaları söküp aldım altında şifre yeri yine :)

    YanıtlaSil
  12. sanırım mumların arasındaki şifre puzzledaki sarılar buna göre sol sağ sağ sağ sol sol sağ sol

    YanıtlaSil
  13. oldu sudoku çıktı altından

    YanıtlaSil
  14. sudokuda 1936 rakamlarının yerine bakıyoruz mesela 1 C yerinde gibi 9 Lnin içinde 3 U'nun 6da O'nun buna göre yatak odasında harf şifresi CLUO anahtar aldım
    ve çıktımmm

    YanıtlaSil