2012/05/17

Balcony Beer Escape

Yeni oyun

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. selammm
    kartonun üstünden kase içindekileri döktüm 514 çıktı
    yatağın alt çekmecelerinden kağıt ve sarı plaka
    ekranın sağından kutu
    sarı plaka buzdolabının üstündeki kutuya yerleşiyo
    514 buzdolabını açtı içinden beer denen item
    dolabın kapağından süt
    lavabonun altından ızgara
    sütle kağıda tıkladım 213 çıktı bir de yön ipucu sağ sağ sol sağ sol sol buzdolabının içindeki bölmeyi açtı denizanası gibi bi item ve kırmızı plaka aldım

    YanıtlaSil
  2. ızgarayı ocağa koydum denizanasını da üstüne (geri alınabiliyo)
    her yer şifre yaa

    YanıtlaSil
  3. kapının solunda kartonda resimler var ipucu buzdolabındaki itemlere benziyo sayısı şifreyi verecek 6253 ocağa yazdım yandı duvarda başka ipucu çıktı
    denizanasını kızarttım üstünde resimler çıktı
    2607 renklere göre yatak başının şifresini buldum bıçak ve anahtar aldım
    bıçakla kapının yanındaki kutuyu kestim kahve makinesi gibi bir şey çıktı
    anahtarla elimdeki kutuyu açtım kalp çıktı içinden 298 yazıyo

    YanıtlaSil
  4. kahve makinesini rastgele tıklarken açtım 298 rakamını ayarlamaya çalışıyodum ne oldu anlamadım birden açıldı
    elimdeki beer yazan itemi açılan bölmeye koydum kapağı kapatınca bira doldu bardağa 31 yazıyo
    denizanasının üstündeki şekle göre kalp(298) damla(+ işareti kağıtta yazıyo) bira bardağı (31 fakat bardak ters gibi 13 oluyo) şifreyi bulamadım henüz
    perdeyi kapatıp ışığı yaktım ayaklı lambanın oradan kutu kapağı aldım içinden kağıt

    YanıtlaSil
  5. kağıt değil plakaymış kırmızı sarı mor şeklinde yerleştirdim (kırmızı 2 sarı 1 mor 3 yazıyodu kağıtta da 213 vardı) plakaları alamıyorum artık kabul etti ama açamadım kutuyu
    he buldum perdede mor kırmızı sarı kırmızı mor var bu sırayla tıkladım açıldı kablo aldım lambaya taktım perdeler kapalı iken ışığı söndürdüm duvarda 1704 rakamı çıktı

    YanıtlaSil
  6. heh diğer şifreyi de buldum 777 deniz anasında kalp damla bira bardağı ters bira bardağı damla kalp vardı buna göre 298 + 181 (13 ve 31 yanyana düşünüce 181 oluyo) + 298 sonuç 777 balkon kapısı açıldı
    balkona çıktım bitti gibi dön tuşu var bastım bakalım başka bir şey var mı elimde 1704 rakamı var daha kullanmadım

    YanıtlaSil
  7. bulamadım bulan olursa yazıversin bi zahmet

    YanıtlaSil