2012/05/08

After Flying Objects

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

14 yorum:

  1. Makas, levye, yapıştırıcı aldım
    makas yastıkların orada, levye tv. nin önünden yapıştırıcı koltuk yastığının arkasından

    YanıtlaSil
  2. Balondan anahtar başı aldım

    YanıtlaSil
  3. Yatak başında çizgiler var çekmecedeki yere yapınca yeşil ufo
    Puzzle yapınca da ufo
    Renkli yerlere vitrin camının oradaki renkleri yapınca ufo

    Yatak ucuna yaklaşınca makasla örtüden ufo

    YanıtlaSil
  4. levye ile abajurdan ufo

    YanıtlaSil
  5. anahtar başına yapıştırıcı sürdüm

    YanıtlaSil
  6. masadan demir kesme makası aldım

    YanıtlaSil
  7. Pense ile masanın üstünden aldım, onunla diğer masanın üstündeki sağdaki yuvarlaktan ufo
    Koltuğun oradaki abajurdan levye ile ufo
    Çekmecedeki şifreli yere oyunun ismi flying object yazınca anahtarın diğer yarısı. yapıştırıcı ile birleştirince iki parçayı. anahtarla masanın üzerindeki yeri açtım ufo
    Şifreli yer ise, tv. önündeki çizgili yer sayılıyor. sarı çizgiler 2469 bıcak aldım, bıcakla yerdeki balonun alete tıkladım. ufo. çekmecelere yerleştirince ufoları anahtarı alıp, çıkış.

    YanıtlaSil
  8. çekmeceye flying object yazdım google den buldum
    anahtarın diğer yarısını alıp yapıştırdım

    YanıtlaSil
  9. Selam gmz, yuppi kimse yok diye öyle yazdım. hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
  10. pardon mehbup yazmuşsın sen :))))

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil