2012/05/25

Abyss

Melting-mindz yapımı yeni oyun

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. selamm
    sola gidip harita aldım
    Bden levye
    Mde kitap üzerinde 3 ve 5 rakamları ile şekiller var başka bir kitapta 1-6 bir başkasında 2-4 şekillerle bağlantı kurarsak
    1 yıldız
    2 kare ve baklava şekillerinin içiçe geçmişi
    3 üçgen
    4 3 çubuk üç uçta minnik daireler var
    5 yılan gibi iki ucunda minik daire var
    6 üçgen üç köşesinde minik daireler var

    YanıtlaSil
  2. Lde piyano çalınacak
    Mde kitaplıkta alt dolapta kutuya yukarıda yazdığım şekilleri girdim yeşil anahtar
    Fyi açtı anahtar yerde kağıtta 2462175 dolapta mumlar var yakılacak soldan 2. alt kapağı levyeyle açtım fener aldım
    Ada feneri karanlık köşeye tuttum sarı anahtar aldım
    Lde piyanoya 2462175i uyguladım A=1 B=2 şeklinde düşünerek beyaz taş aldım
    Ryi açtı sarı anahtar fenerrle köşeden gri anahtar
    Iyı açtı anahtar çakmak aldım
    Jde çekmeceden tornavida

    YanıtlaSil
  3. Jde yerde aılması gereken bi kapak var duvarda da afiş 2-6471 yazıyo milk reklamı
    Fde mumları 153624 sırasıyla yaktım kırmızı taş aldım
    Sde kutuya 26471 yazdım mor taş aldım

    YanıtlaSil
  4. Jde soldaki çekmeceden tornavidayla kırmızı anahtar aldım
    Gyi açtı anahtar. sağdan kitap soldan mavi anahtar aldım kitabın içinden mavi taş
    Jdeki kapağı açtım anahtarla
    Kdayım merdivenden inince
    Qda fenerle yerden bıçak aldım
    Tde duvara bıçağı taktım kol çıktı kolu kaldırdım Udaki kapı açıldı

    YanıtlaSil
  5. Vde taşlara tıklayınca yıldız kare daire üçgen şekli var kitaba göre sıralarsak
    1 yıldız 2 kare 3 daire 4 yıldız 5 kare 6 daire 7 yıldız 8 kare şeklinde ayarlayınca turuncu taş
    Yde levyeyi indirdim
    Xde de levyeyi indirdim
    Zde de aynı şekilde

    YanıtlaSil
  6. Cde duvardaki paneli açtım tornavidayla sarı taş aldım
    mor anahtarı bulamadım

    YanıtlaSil