2012/05/09

10 Doors 4

Seriye devam ediyoruz.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. İlk oda kapılarının üstüne tıkladım geçtim
    Beyaz yere tıkladım döner kapı oldu. tıklarken üçüncü yere geçtim

    YanıtlaSil
  2. Kapı üç de kaldım. sol alttaki uçmadı lazer

    YanıtlaSil
  3. Yeniden başlattım. lazerlere tıklayarak hepsini yok ettim.

    YanıtlaSil
  4. Kapı 4 ise tahtanın vidalarına tıkladım sol tarafa yaklaştım. sonra kapı açıldı

    YanıtlaSil
  5. 5 ve 6 kolaydı geçtim.
    7 de ise panda var, kapı açtım aşağıya düştüm.

    YanıtlaSil
  6. Aşağıda iken otu aldım. kapı açıkken bıraktım. panda almak isterken o düştü. geçtim

    YanıtlaSil
  7. あ け た kopyadır. böyle yapınca kapı açıldı

    YanıtlaSil
  8. Kapı 9 ise bir yazı çıkıyor. ilk şeye tıklayın el büyük olacakç tıklaya tıklaya kapıyı sola çektim . sonra eli eski haline alıp geçtim

    YanıtlaSil
  9. Kapı 10 güzeldi kapının arkasına tıkladım. sonra önündeki yere tıklayarak bahçeye çıktım. güzeldi.

    YanıtlaSil