2012/04/16

Waiting for the Sun

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. Koltuğun altından saksıları aldım

    YanıtlaSil
  2. Raftan iki tane yeşil daire aldım

    YanıtlaSil
  3. Masanın yanındaki heykelden ve abajurdan yeşil daire aldım
    şifre çok

    YanıtlaSil
  4. Heykellerin üzerindeki şekillerin birleşimi ile kelime olacak gibi ama olmadı derken üçüncü harfi denedim BOHO galiba sürahi aldım

    YanıtlaSil
  5. Sürahiyi çeşmenin altına koydum. vana yok.

    YanıtlaSil
  6. Kopyadır
    kırmızı-sarı-mavi-yeşil

    tornavida-yeşil daire ve film şeridi aldım, tornavida ile abajurdaki vidaları söktüm

    YanıtlaSil
  7. Filmin kenarlarına göre iki düğmeli yere basıyoruz renkli çicekler aldık

    YanıtlaSil
  8. Renkli çekmeceyi yapamadım

    YanıtlaSil
  9. Kopyada baktım anlamadım

    YanıtlaSil
  10. mehbuşum renkli çekmeceye her seferinde mavi kırmızı sarı sırasıyla basıcaz bütün çiçekler beyaza dönecek ok işaretiyle balayıp sondaki oka vardığımızda hepsi beyaz oluyor
    demir çubuk aldım

    YanıtlaSil
  11. çeşmenin solundaki dolabın sol iç kısmına doğru tıkladım 2 vida daha aldım tornavidayla
    vidalarla çubukları birleştirip pencerenin altındaki delikli yere taktım tornavidayla sıktım

    YanıtlaSil
  12. saksıları pencerenin altına taktığım rafın üzerine koydum çiçekler acık büyüdü

    YanıtlaSil
  13. film şeridini pencerelere doğru tuttum 180dereceyi gösterdi saat 18.00 görünüyo

    YanıtlaSil
  14. dijital saat 18.52 180 derece ters döndürüp bakınca 2581 çekmeceyi açtı vana aldım bir de yeşil parça

    YanıtlaSil
  15. vanayı çeşmeye taktım sürahiyi doldurup aldım
    saksıdaki çiçekleri suladım büyüdü çiçek açtı son yeşil parçayı aldım
    renkler sarı kırmızı mavi
    mavi sarı kırmızı
    kırmızı sarı sarı
    çeşmenin altındaki ahşaba yeşil parçaları taktım renkleri ayarladım saat kurma anahtarı gibi bir şey aldım onu da rafta saatin sağındaki iteme taktım anahtar aldım
    kapıya takıp çıktım
    teşekkürler meleğimmm

    YanıtlaSil
  16. yapamadımmmmmmmmmmmmmm çekmeceyii

    YanıtlaSil
  17. deli oldummmmmmmm yardımmmmmmmmm

    YanıtlaSil