2012/04/22

Vending Machine Room Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. Kırmızı dolabın altından coin aldım
    Coini makineye atım mavi şişe aldım
    Saksının altından anahtar
    Dolaptan kumanda
    Mavi şişeyi yerde bulunan halının altındaki deliğe döküp bir item aldım
    Saksı olan dolabın altından pense
    Pense ile elimdeki itemi açtım kağıt aldım

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı makinadan para aldım.
    Paraları diğer makineye attım, üç yumurta aldım, anahtar, pil,kağıt aldım
    Pili taktım kumandaya
    Anahtarla kapıyı açıp süpürge aldım
    Sandalyenin altından cd
    Süpürge le yukarıdaki düğmeye bastım
    Cd yi taktım dvd ye. tv de sayılar var
    Elimizdeki kağıda göre tv bakınca 3890
    Şifre yeri açıldı

    YanıtlaSil
  3. Anahtarlı olan makineye alt kırmızı yerine tıkladım anahtar yeri var. orada diğer anahtarı galiba ya da parları tıkladım yeşil şişe aldım, zımparayı kullandım üstünde. şifre olan yerde kopuk yere koydum çıkış.

    YanıtlaSil