2012/04/12

Under Sakura Tree

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. slm
    fincan ve paket buldum
    üst dolabı alttaki heykellern rengine göre yapınca tornavida aldm
    sol taraftaki kapaklı yerde içinde şekiller var
    iki kapaklı dolabn sağ tarafndaki altta vidayı söktüm
    vidayı aldm
    dolaptan mutfak aleti ve merdiven aldm
    merdveni yine dolabn önüne koydum yukardaki yerden mum
    kahverengi dolabn oradanda merdvenle kutu aldm
    vidayı pencerenn ordaki çekmeceye taktım tornavdayla sabitledm kibrit aldm
    kibriti about yapınca harfler var
    iki heykele göre sağ dolaptaki yeri yaptım yani büyük yuvarlak , yatay yay işareti, yatay v işareti ve küçük nokta yapınca heykel aldm
    mavi mutfak aletini fişe taktm su ısıtıcısı galiba
    üstünde şekiller çıktı
    dolabın içndeki şekillere göre uygulaynca tabloya , tablodan bi alet aşdm
    mumu iki heykeln olduğu sol yere bıraktım kibritle yaktım
    sayılar çıktı
    itemlerdeki heykele tablodan aldığımız aleti tıklaynca şifre yeri aktif oldu
    mumlu yerin ordaki bez tablodaki adamların elindeki teflerin yerne göre yani sol sağ sağ yukarı aşağı kağıt aldm
    kahverengi dolabn yanındaki tabloya yapınca şifre çıktı 268
    dolaba girince çaydanlık
    paketi çaydanlığa koydum ısıtıcıdan su aldm fincana döktüm
    renkler çıktı kutuya girdim saat aldm
    saatin düğmesne basnca şekiller çıkıyor
    merdveni about yaptım viayla söktüm şekiller çıktı
    yıldız dörtgen kare yuvarlak
    saatteki denk gelen sayılara göre işlem yapnca 2170
    heykele girince anahtar ve çıkış
    tşkler

    YanıtlaSil