2012/04/03

Stylish Room Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. slm...
    kahve fincanından siyah boncuk
    çaydanlığı devirdim 10+4 çekmeceye girdim yuvarlak bir item aldım.
    rafta kitaptan yine yuvarlak item aldım. birinde işlem 100-82 onuda çekmeceye girdim aynı itemden bir tane daha...
    sol vazodan kırmızı kare,avizeden yeşil sağdaki sehpaya taktım,aynı itemden aldım.
    duvarda sağdaki panodan bıçak ortadakinden yuvarlak item aldım.
    avizeden sağdaki spottan,tv nin solunda bulunan lambadan ,sağında bulunan lambadan ise tornavida aldım.
    tornavida ile tv nin altındaki yeri açtım aynı itemden aldım.
    ilk bulduğum siyah boncuğu çiçekli ayakkabı süsüne taktım anahtar aldım.
    anahtarla vazoyu açtım item aldım.
    bıçakla sol duvarda asılı olan tabloların birini kestim yazı.
    yazıyı tv ye girdim yeni bir yazı onuda orta sehpaya yazdım baş harfi büyük olacak şekilde item aldım.
    itemleri kapının yanındaki çarka dizdim ve çıkış..
    teşekkürler yormayan zevkli bir oyundu.

    YanıtlaSil