2012/04/24

Steaming Teapot Escape

Yeni oyun

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

32 yorum:

  1. Sehbanın üzerinden puzzle parçası sanırım

    YanıtlaSil
  2. Sandalyenin üstünden,raftan mum ve bir parça
    Masanın üstünden,kitaplardan, kitabın içinden
    Çekmecedeki şifre kitapdaki sayıların alfabedeki yerine göre rege idi galiba, puzzle parçası,yeşil kutu,kumanda aldım

    YanıtlaSil
  3. Yeşil kutudan çay aldım
    TV ye kumandayı tuttum.

    YanıtlaSil
  4. Dolaptaki renk şeyini tv ye göre alttan başlayarak
    sarı-mavi-yeşil-kırmızı
    böyle olması lazım
    su-çakmak,parça aldım

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldinn bebem:)
    güzel oyuna benziyor

    YanıtlaSil
  6. koltuğun sağında masanın alt kısmında sol sağ sol sol sağ sol sağ
    dolabı açtı çaydanlık ve puzzle aldım

    YanıtlaSil
  7. evet tomatonın oyunları gibi çok severim :)

    YanıtlaSil
  8. çaydanlığa suyu koydum

    YanıtlaSil
  9. mumu tablonun sağında masadaki şamdana koydum yaktım çakmakla dolaştım geldim mum bitmiş altıgen aldım

    YanıtlaSil
  10. tamam ggördüm. üstteki yorumu kaçırmışım

    YanıtlaSil
  11. mehbuşum yukarıda yazdım sol sağ yaptığımız çekmeceden almıştım çaydanlığı

    YanıtlaSil
  12. abajurun altındaki sehpaya taktım altıgeni üst kısmında kareler çıktı puzzları buraya yerleştiricez sanırım

    YanıtlaSil
  13. 5 taneeksik bende
    bir de şifre yerleri aktif değil. ipucunu görmedik daha

    YanıtlaSil
  14. Masada tablonun kenarları sanırım var deneyeceğim

    YanıtlaSil
  15. bende de 5 eksik var en sağdaki dolabın şifre yeri aktif ama ipucunu farkedemedim sanırım

    YanıtlaSil
  16. Masanın üzerinde tablonun kenarları var yapınca fırça galiba bir de parça aldım

    YanıtlaSil
  17. hmm ipucu alt soldaki dolabın içindeki şekillermiş dikdörtgen üçgen daire kare tüp ve puzzle aldım

    YanıtlaSil
  18. tüpü sehpaya koydum yaktım üstüne çaydanlığı koydum çayı da ilave ettim

    YanıtlaSil
  19. Sağol özlemim, şimdi çayım oluyor

    YanıtlaSil
  20. sağol canım aldım sol üst -sağ alt -sol üst- sağ alt- sol alt- sağ üst- sol alt- sağ üst yapınca aldım

    YanıtlaSil
  21. kitapda sayılar var çıkmış ama nasıl oldu bilmiyorum. fırçayı dokunmuştum 2583

    YanıtlaSil
  22. fırçaı çaydanlığa bandım sonra kitapta boş sayfayı tıkladım şifreyi verdi 2583

    YanıtlaSil
  23. Şifreli yere 2583 yapınca iki parça bir de kulp aldım

    YanıtlaSil
  24. son iki puzzleı ve kapı kolu aldım

    YanıtlaSil
  25. şimdi puzzle yapma zamanı

    YanıtlaSil
  26. puzzlı yaptım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  27. Puzzle kolaydı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  28. ve çıkış
    Özlemim çok teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  29. kapı kolunu takıp anahtarla çıkıyoruz ama ben mehbuşumu bekliyom :)

    YanıtlaSil
  30. ben de teşekkür ederim meleğimmm

    YanıtlaSil