2012/04/20

Sneaky's Expedition 4

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. Merhaba.
    İlk sayfada çanların arasından anahtar ve şişe,içeri girince harita, mutfaktan bıçak aldım

    YanıtlaSil
  2. P den tornavida, N de bir şişe daha,S den çark,T de şişe,

    YanıtlaSil
  3. Şişeleri U daki masaya yerleştiriyoruz.
    O dan beyaz anahtar B de deniz gözlüğü,E de yuvarlak item aldım Havuzdan da bir tane

    YanıtlaSil
  4. F de çark kutusu,ve dolapta son itemlerin yeri

    YanıtlaSil
  5. w Deki şifre kutusuna haritanın üzerindeki yazının baş harflri anagramda OCTANES
    çıkıyor.Gold anahtar. Myi açıyor elmatı kesip son şişe yerine koyunca silver anahtar.

    YanıtlaSil
  6. D deki şifre kutusuna sarı 10 kırm 6 yeşil 7 mavi 3
    A da tablodan tornavida iile mavi anahtaer.

    YanıtlaSil
  7. G den çark şifre kutusun kredi kartındaki numaralar sıfırdan sonraki rakamlar.

    YanıtlaSil
  8. Yuvarlakları Dolaba yerleştirip çıkıyorus.Bu saatte anca bu kadar anlatabildim.

    YanıtlaSil
  9. Bu arada biri okurda bana yardımcı olursa sevinirim.Bir türlü Kullanıcı adı alamadım adsız kaldım.:)Yolu nedir acaba?

    YanıtlaSil