2012/04/04

Sneak Thief 5: Final Five

Yeni oyun.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

44 yorum:

  1. Kırmızı arabanın? içinden pil
    Kasanın içinden matkap aldım
    Bir de kol aldım.
    Pille matkapı birleştirdim

    YanıtlaSil
  2. Koluda birleştirdim matkap ile

    YanıtlaSil
  3. Bir de arabanın tekerini alıp onu da taktım matkapa

    YanıtlaSil
  4. Kapının oradaki beyaz yere tıkladım matkabı. kapı açıldı

    YanıtlaSil
  5. Çantadan eldiven aldım. Kapının kolunu indirdim.
    Sağdaki el makinesine. eldivenle tıkladım kapı açıldı

    YanıtlaSil
  6. Sol tarafda adamın elindeki fincanı aldım
    Bir de soldaki fanus gibi olan yerlerden batarya, çekiç aldım

    Yeni açılan yere girdim

    YanıtlaSil
  7. İçerdeki makineye tıklayınca tuzak var. yaklaşamıyorum

    YanıtlaSil
  8. Camlı yere geldim sola dönünce kapı var. kola tıkladım açıldı
    Burada makineler var ama elimdeki aletleri kullanamadım

    YanıtlaSil
  9. merhaba mehbup :
    içerden pembe fare aldm,
    pembe makinaya fincanı koydum

    YanıtlaSil
  10. Kırmızı büyük olan makinenin soluna yaklaştım. fincanı koydum

    YanıtlaSil
  11. sağ taraftan ilerleyince bahçe gibi bir yere çıktım kurbağa ve tohum aldım

    YanıtlaSil
  12. Sağ tarafa da birşey koymam lazım

    YanıtlaSil
  13. soldan ilerleyince farenin kurma anahtarını aldım

    YanıtlaSil
  14. merdivenli yerde içerdende kova ve jar yazan mavi item

    YanıtlaSil
  15. Yerdeki domuz kumbarasını aldım

    YanıtlaSil
  16. Selam barış yeni gördüm

    YanıtlaSil
  17. O kapıyı açamadım düğmeli olan değil mi?

    YanıtlaSil
  18. makinaya geri gelince sağ tarafa kömür (kocadaki kömürmüş sanırım) sol
    tarafada tohumu koydum
    ama makinanınm kolunu çekemedim eksik yada hatalı birşey yaptım sanırım

    YanıtlaSil
  19. evet mehbup önce sağ sonra sola seri şekilde bastım
    birkaç kez denedim içindeki dairenin her ikisindede aynı ayna görülmesi gerek sanırım

    YanıtlaSil
  20. oldumu mehbup açabildinmi
    kömürlerin olduğu yerden birde kömür parçası aldım şimdi

    YanıtlaSil
  21. Sağol barış şimdi oldu. ben de birine iki kez diğerine üç kez basıp duruyordum. girdim şimd

    YanıtlaSil
  22. Sağol barış
    elimde kömür parçası,kurbağa, kumbara ve çekiç kaldı ben de

    YanıtlaSil
  23. aldığım kömürü mavi laboratuar gibi mavi şişelerin olduğu yere koyup sıkıştırdım ama tekrar alamadım

    YanıtlaSil
  24. Jar denen şeyle kurbağı hapsettim yazıldı mı

    YanıtlaSil
  25. sağol mehbup bende hapsettim :)

    YanıtlaSil
  26. Kurbağıda makineni orta yerine taktım. ibreler hareket ediyor.
    çalışmadı makine

    YanıtlaSil
  27. ama makine hala çalışmıyor

    YanıtlaSil
  28. Mehbup ilk ekranda yaklaşamadığımız makineye geldim fareyi gönderdim şimdi kollar iptal oldu

    YanıtlaSil
  29. Fareyi ben şeye taktım. kırmızı makineye

    YanıtlaSil
  30. ama makinaya yaklaşamadım çekiçle camı kırayım dedim olmadı

    YanıtlaSil
  31. kırmızı makinaya ben kurbağayı koydum

    YanıtlaSil
  32. Fare yok ben de:D
    nerden almıştın? domuz kumbarası ve çekiç kaldı ben de

    YanıtlaSil
  33. kömürü sıkıştırdığımız yere çekiçle vurdum kömür elmas oldu aldım
    Mehbup kurbağayı koydum ibreler çalışıyor demiştin başka makinamı var fareyi koyduğun

    YanıtlaSil
  34. Tamam ben domuz dedim ona. fare imiş. makinenin oradayım

    YanıtlaSil
  35. çok pardon Mehbup domuz olabilir ben fare diye düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
  36. elmasla camı kesip mavi print aldım

    YanıtlaSil
  37. Sağol barış, elimde sadece elmas var

    YanıtlaSil
  38. bende mavi kağıdı aldım seni bekliyorum mehbup anlamadım çünkü :)

    YanıtlaSil
  39. şimdi makine çalıştı:) fincanı aldım

    YanıtlaSil
  40. aa kağıda baktıktan sonra makina çalıştı 1 damla siyah sıvı damladı fincanı aldım tekrar

    YanıtlaSil
  41. makinenin orada kağıta baktım. çalıştı, ilaçı o kağıt imiş:)

    YanıtlaSil
  42. Fincanı da heykele verdim bitti.
    yazıldı mı?
    barış çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  43. fincanı tekrar heykele verdim adam kurtuldu
    teşekkürler Mehbup :)

    YanıtlaSil