2012/04/21

Ruby Room Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. guzel oyun tesekkurler.sagdakı ekranda pencerenın altından odun parcası sagdakı dolapta usttekı cekmeceden sıfre 8889 2 sagdakı odada dolabın ustune gırdım bır parca verdı ve renk sıfresı harf sırasına gore y,kırmızı,mavı,k renklerı sagdakı sandıga gırdım.kapıya takılan mavı tas verdı.gullerın ustundekı mercege basınca sıfre verdı.7969 sehpaya gırdım bıcak verdı.koltuktakı yastıgı kestım ıtem aldım daha once aldıgım ıtemle bırlestı testere oldu.testereyle odunu kestım mor tas oldu

    YanıtlaSil
  2. 4 okla oynarken yesıl tas verdı ama hatırlamıyorum sanırım gullerın tersı.tuslu sıre 2134 sırasıyla basılacak anahhtar verdı sandıgın solundakı dolabı actı sıfre

    YanıtlaSil
  3. kapıya bakarken sagda 2.cekmeceden tas cıktı vazoyu kırdım ıcınden tornavıda gullu resmın altındakı kutunun vıdaları acıldı daha once actıgımız sıfreyı verdı.kırmızı tası da yerıne koyunca bıttı bır sıfre fazla bulduk heralde neyse

    YanıtlaSil