2012/04/19

Room of Gems and a Key

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. geldim canım bakalım ne yapabilecez .)

    YanıtlaSil
  2. yedeki kutudan yuvarlak bi item aldım kapının solundaki kutuya taktım

    YanıtlaSil
  3. oyun reset edilebiliyo itemlerin sağında harita gibi kutuları gösteriyo

    YanıtlaSil
  4. önemli olan sıralama sanırım

    YanıtlaSil
  5. resetledim oyunu aldığım sarı itemi a kutusuna taktım 4 tane kırmızı taş aldım

    YanıtlaSil
  6. 3 kırmızı taşı Dye taktım 1 mor taş aldım
    mor taşı Jye taktım 1 kırmızı 2 yeşil aldım
    1 kırmızı 1 yeşili Eye taktım turkuaz aldım
    ama yanlış yoldayım gibi bir his var içimde :)

    YanıtlaSil
  7. sarı taşı Cye koydum 1 kırmızı 1 mavi aldım
    maviyi Fye koydum 1 beyaz aldım
    beyazı Qya koydum 2 kırmızı 1 mavi aldım
    3 kırmızıyı Dye koydum 1 mor aldım
    moru Jye koydum 1 kırmızı 2 yeşil aldım
    1 kırmızı 1 yeşili Eye koydum 1 turkuaz aldım
    1 turkuazı Mye koydum 1 sarı 1 kırmızı aldım
    elimde 1 sarı 1 kırmızı 1 mavi 1 yeşil kaldı onları da Sye koyup anahtar aldım ve çıktım fiyuuu :))

    YanıtlaSil