2012/04/03

Pot Room Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. Dolabın çekmecesinden kart aldım
    Tv. altındaki eçkmecelerden kart ve kağıt aldım. Kağıtta sayılar var 3810 yazıyor

    Yatağın oradaki şifre yerine girdim 3810 coin aldım
    Perdeyi açıp dışarı çıktım saksılardan coin, anahtar ve kart aldım

    YanıtlaSil
  2. Anahtarla yatağın oradaki kiliti açtım. kart aldım

    YanıtlaSil
  3. Elimdeki yaprak olan coini dolabın içindeki sağdaki yere taktım alt tarafa doğru açıldı kart aldım

    YanıtlaSil
  4. Elimdeki diğer coini gül tablosuna taktım. gül resmi var üzerinde, tornavida aldım

    YanıtlaSil
  5. Tornavidayı kullanamadım

    YanıtlaSil
  6. slm
    ben dolabın içindeki yere yaprak coini takınca makas aldım makasla baçedeki yeşillikleri kestim kapıyla karşı karşıya kaldım.çıkmak için anahtarım yok ayrıca duvarda ki yere bazı kartlar konulup alınıyor bende henüz tornavida kullanamadım:(ışığı kapatınca sağda japonca yazı yada sayı çıktı

    YanıtlaSil
  7. nasıl yaptım bilmiyorum duvarda ki pembe çiçeğe tıklarken panel açıldı anahtar aldım.anahtarla dolabın içindeki kilidi açtım boya sanırım aldım

    YanıtlaSil
  8. boya dediğim itemi yerde duran boyaya tıkladım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  9. anahtar bahçe kapısını açtı ve çıkıışş.teşekkürler.başka çıkışı var mı bilemiyorum ,diğer kapı açılmadan bitti:(

    YanıtlaSil
  10. aranızda japonca bilen varmı?

    YanıtlaSil